CarPlay zwart beeld

Forumindex Forums Modellen Astra CarPlay zwart beeld

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18466745
    m.heijden9
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 May 2022

      :help: Mijn oppel Astra 2017 sports tourer 1.4 met intelli 900. Sinds een maand wanneer ik mijn Apple Music of Apple Maps wil gebruiken slaat mijn intel 900 op zwart beeld en start dan wel weer opnieuw op. Als ik mijn afspeel lijsten alleen gebruik gaat het de ene keer wel goed en de andere slaat hij op hol. Als ik beide gebruik maps en muziek vooral Apple Music dan is het met een minuut al bekeken.
      heeft iemand een oplossing. Heb de laatste nieuwe  software 15.5 en heb mijn telefoon ook al een keer uit het systeem verwijderd en opnieuw gepaired. Werk met de IPhone 13 pro Max.

      wie heeft raad of kan mij helpen. Bij de garage zeggen ze dat de radio kapot is maar dan werkt het helemaal niet en niet af en toe wel en dan weer niet.

      groet Marcel

      #18466770
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        volgens mij was er nu een nieuwe beta versie uit die een hoop van de voorgaande problemen op zou moeten lossen

        #18466772
        m.heijden9
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 May 2022

          Het zit niet in de iPhone. En ja daar is inderdaad een nieuwe beta voor. Maar daar zit het probleem niet omdat hij het ook bij een ipone voorkomt.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.