Carkit Parrot MKI9200…

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Carkit Parrot MKI9200…

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239692
    Viper9
      Lid sinds:
      30 May 2011

      Kan iemand mij zeggen of ik een aparte iso kabelset nodig heb om de parrot mki9200 te verbinden met mijn dvd90 navi in mijn Zafira? Of is deze carkit zo te koppelen met de dvd90 navi?? Hoe krijg ik de radio uit het middenconsole heb de beugels niet bijgeleverd gekregen toen ik de auto kocht.
      Alvast erg bedankt voor jullie reacties.

      #17900630
      Erwin Meriva
        Lid sinds:
        1 August 2011

        Goedemorgen,

        Je kunt voor de inbouw van een Parrot een verloopkabel kopen, dan hoef je niet in de originale draden te knippen. Maar let op er is ook geen geschakelde voeding aanwezig achter de radio, deze moet je ergens anders weg halen. Velen zeggen dat het een makelijk klusje is…..

        Ik heb een Parrot Mki9000 gekocht en heb het inbouwen aan een professioneel inbouwstation overgelaten. Achteraf gelukkig, hij heeft er zo’n 2 uur over gedaan. Ik had er zeker veel langer over gedaan of het was helemaal niet gelukt.

        Voor het verwijderen van de originele radio heb je speciale pinnetjes nog. Misschien kun je hiervoor even langs een Opel garage rijden.

        Veel succes,

        Erwin

        #17900632
        hennyw
          Lid sinds:
          18 June 2009

          inbouwen stelt letterlijk niks voor.
          je hebt wel een car2iso kabel nodig.
          het enige probleem is de ruimte die ter beschikking is, maar met een beetje gedult kom je een heel eind.

          #17900631
          bert.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 December 2009

            hennyw
            heb jij toevallig nog van die pinnetjes overgehouden van je Zafira ??
            m.vr.gr., bert.

            #17900633
            hennyw
              Lid sinds:
              18 June 2009

              pinnetjes??
              mocht je die dingen bedoelen om de radio te verwijderen, dit heb ik gedaan met 4 inbussleuteltjes.
              werk ook goed.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.