carkit inbouwen zafira 2.2 16v navi90

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) carkit inbouwen zafira 2.2 16v navi90

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236523
    Viper9
      Lid sinds:
      30 May 2011

      Is er iemand die ervaring heeft met het inbouwen van een Parrot mki9200 carkit met de Zafira waarin een navi90 systeem zit?? Is er bv genoeg ruimte achter dit systeem voor de blackbox en een Unika box van Parrot voor de bediening via het stuur, en welke houder hebben jullie voor het kleurenschermpje of waar is deze geplaatst? Zou graag hierover info ontvangen, alvast bedankt voor jullie reacties.

      #17867100
      twistam
        Lid sinds:
        18 June 2007

        In de Zafira van mijn vader zit een parrot CK3100. Was bij aanschaf al aanwezig. Zal dus genoeg ruimte zijn achter de in ons geval CD70.
        Hierbij even een fotootje,

        De lelijke houder rechts is overigens nu gedemonteerd.

        #17867101
        Viper9
          Lid sinds:
          30 May 2011

          Ziet er netjes uit dank je voor je reactie.

          #17867102
          Viper9
            Lid sinds:
            30 May 2011

            Nog een vraagje, hoe heb je die blauwe box van parrot weggestopt en moet deze vastgelegd worden of ligt hij gewoon los achter je radio?

            #17867103
            twistam
              Lid sinds:
              18 June 2007

              Ik heb geen idee, de parrot was al aanwezig bij aanschaf van de Zafira. Ik denk dat hij er los inhangt, maar eventueel kan je hem ook wel ergens aan vastplakken met dubbelzijdige tape denk ik? Heb je sowieso geen kans op gerammel.
              Succes ermee!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.