Carkit audio te hard aan andere kant v/d lijn

Forumindex Forums Modellen Crossland Carkit audio te hard aan andere kant v/d lijn

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18372716
    RubenX
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 February 2020

      Beste mensen, ik heb een nieuwe Crossland met een Ilink mediasysteem aan boord.

      Nu heb ik een zeer vervelend probleem met het bluetooth handsfree gedeelte.

      Als ik iemand bel dan hoort diegene mij heel hard en schel, dit is ongeacht wie ik bel. Het vreemde is, wanneer IK de volume tijdens het gesprek helemaal demp dan horen ze mij wel fatsoenlijk en duidelijk zonder dat het overstuurt, alleen dan hoor ik hun nauwelijks meer zo zacht staat het dan.

      Het lijkt er dan ook op dat het volume van mijn mediasysteem zowel de speakers als de microfoon input regelt maar dat deze totaal niet in balans is met elkaar. Ik kan ook helemaal geen settings verder vinden om alleen het microfoon volume te regelen. Momenteel is handsfree telefoneren eigenlijk geen doen. De Opel dealer weet blijkbaar helemaal geen raad met dit systeem.

      Mis ik ergens een instelling misschien? of een systeemupdate die dit verhelpt?

      Grt,

      Ruben

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.