Carglass

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Carglass

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #17819728
    LosBallos
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 March 2010

      Gratis voor jou ja, ze berekenen het eigen risico door naar de verzekerings maatschappij, nou is dat voor jou natuurlijk lekker, en ik zeg ook niet dat hun slecht zijn absoluut niet, de concurrentie wordt steeds groter, en de kwaliteit van alle kleine bedrijven wordt ook steeds hoger, dit merken zelfs wij bij carglass, maar goed, zolang ik ruiten kan zetten ben ik blij, elke dag nog druk zat:P

      #17819729
      groenetijger
        Lid sinds:
        13 December 2007

        [rquote=1912190&tid=142945&author=LosBallos]Gratis voor jou ja, ze berekenen het eigen risico door naar de verzekerings maatschappij, nou is dat voor jou natuurlijk lekker, en ik zeg ook niet dat hun slecht zijn absoluut niet, de concurrentie wordt steeds groter, en de kwaliteit van alle kleine bedrijven wordt ook steeds hoger, dit merken zelfs wij bij carglass, maar goed, zolang ik ruiten kan zetten ben ik blij, elke dag nog druk zat:P
        [/rquote]

        Ik snap goed waarom jij blij bent dat je bij Carglass werkt. Je doet zeker ook 24uurs diensten? ;)

        #17819730
        LosBallos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 March 2010

          pfff, moet je dat er nu inwrijven?:P

          ja die draai ik, is vervelend maar zit ook voordeel aan, verdient heeeeeeeel erg lekker;)
          alleen jammer dat ik er elke nacht uit moet als ik dienst heb

          #17819731
          RonaldH
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Mijn verzekering dekt wel ruitschade,maar niet van carglass.

            Laatstheb ik een sterretje laten repareren,ik kreeg gelijk een brief van de verzekering dat dat de laatste keer was.

            Nou moet ik glasgarant bellen of zo

          4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.