Camera voor ?

Forumindex Forums Modellen Mokka Camera voor ?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Fpower
    Participant
    • Topics 4
    • Reacties 6

Op mijn opel mokka van juni 2014 lijkt een voorwaarts gerichte camera te hangen onder de achteruitkijkspiegel. Maar waarom ? Er lijkt geen verkeersborden detectie of een afstandhoud-systeem op de auto te zitten. Kan het zijn dat er wel een camera hangt maar dat er niets aan gekoppeld is ? Lijkt mij zonde van de camera.

Kietje
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 139

Is het misschien de regensensor die je ziet?

Tot mei 2018: Astra K ST 1.4T (150) 07-'16 Innov. Granite Grey

Fpower
    Participant
    • Topics 4
    • Reacties 6

Nee, hij zit niet tegen het raam aan. Hij zit er iets vanaf en is recht naar voren gericht,

Fpower
    Participant
    • Topics 4
    • Reacties 6

tijdens een bezoek aan de opel-garage gekeken in de optie-lijst van deze auto. Er zou grootlicht-assistentie op zitten. Ik krijg dit echter met geen mogelijkheid aangezet. Handleiding meermalen goed doorgelezen, maar het werkt niet. Er moet toch een doel voor de frontcamera zijn ?  Ik kan mij niet voorstellen dat Opel een camera monteert als hij niet nodig is. Hij kost toch een paar centen. En het is zeker dat het een camera is, want mijn voorruit is recent vervangen en dan kan je de camera goed zien.

edver
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 3

Dit is een grootlicht sensor,heb dit ook in mijn 2017 Mokka X,deze werkt  (de eerste keer was ik wel verrast door de werking) als er geen enkel licht naar de wagen is gericht.

Dus bv. op de Duitse wegen  of enkele niet verlichte Belgische wegen (zonder tegenliggers op het andere vak. ),gaat het grootlicht van de auto aan .

Zodra er een tegenligger aankomt gaat dit uit.

Je kan dit niet zelf aan / uit zetten is volledig automatisch.

Zeer onduidelijk in de handleiding.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.