camco rs 720 vraagje

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen camco rs 720 vraagje

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207668
    opelkadetje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 December 2004

      nu wil ik een nieuw alarm aanschaffen en inbouwen, mijn oog is gevallen op de rs 720.

      deze heeft mede als functie dat de ramen automatisch sluiten.

      mijn huidige alarm/cv (opel calibra) heeft dit ook. 1 x klikken is op slot, en nogmaals klikken gaan de ramen automatisch dicht.

      deze functie bij het camco systeem heeft een raam module nodig die je appart moet bijkopen.

      nu is mijn vraag kan ik de module die nu in mijn calibra zit hiervoor ook gebruiken of moet ik een aanschaffen die bij camco systems op de site staat (40 euro)

      #17429140
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        alsje de sleutel in je deurslot steekt en je draait hem om op slot te doen,je houd hem langer vast,gaan je ramen dan ook dicht???

        zo ja dan heb je geen module nodig.

        #17429141
        opelkadetje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 December 2004

          ja dan gaan de ramen ook dicht.

          er zit al een raam module in nu, maar omdat het of origineel is, of van mijn oude alarm, wil ik dus weten of ik die module dus kan gebruiken voor het camco alarm.

          #17429142
          RonaldH
            Lid sinds:
            30 June 2004

            ik ga er vanuit dat het een kwestie is van de sluitpuls verlengen.

            je ‘knoopt’ de draad van comfortsluiting bij de sluitdraad en het zou moeten werken.

            let er wel op dat je een min puls nodig hebt.(dat je niet een + comfortdraad er zo even bij zet want dan gaat het fout)

            #17429143
            opelkadetje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 December 2004

              ok bedankt.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.