Calibra v6 inlaat vectra b

Forumindex Forums Modellen Calibra Calibra v6 inlaat vectra b

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271861
    Maurice89
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 October 2009

      Heeft iemand wat informatie hoe en wat dit past?

      Ik heb gistere een vectra b voor onderdelen gekocht en ga hier in de loop van de week mee aan beginnen.
      Ik weet dat er in verschillende calibra’s v6 een vectra b inlaat op zit.

      Maar de rembrachtiger was het probleem dacht ik weet iemand welke type ze hier voor gepakt hebben?
      Ik kon zo ook niet echt foto’s vinden op internet.

      #18284169
      xr1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 January 2006

        Waarom zou je Maurice krijg je geen meer vermogen door,dan zou ik eerder de inlaat van een omi 3.0 eropzetten geloof dat Drakos dat ook heeft gedaan…

        #18284170
        Maurice89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 October 2009

          Pk’s boeit me ook niet ik vind de inlaat mooier als wat de calibra orgineel heeft, en de aluminium kleppendeksels lekken niet en als ik de inlaat van de cali er op laat ziet dit er zo kaal uit op me auto. Ik had nu in gedachten de inlaat van een vectra b erop in kleur van de auto spuiten en klaar ziet er veel dikker uit :wub

          #18284171
          drakos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 December 2010

            volgens mij is het plug en play als je de gaskabel e.d. overzet.. hooguit kans dat je luchtfilter problematisch word

            ik heb inderdaad een omega inlaat erop maar daar heb ik erg veel voor aan moeten passen,
            persoonlijk vin ik die dikker (en meer vermogen) maar de vec inlaat heeft ook zeker zn charme, helemaal als ie netjes gespoten is met siliconen koppelingen :D

            #18284172
            pascal1109
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 November 2007

              Even off topic, maar dat is effe vet Drakos :wors
              Wat heb je er zoal voor aan moeten passen?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.