Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Calibra Turbo 360PK
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 september 2012 om 09:19 #17856537
Wie gaat dat betalen denk je hahah
@16v kadett c wrote:
laat hem gewoon een ander onderblok opbouwen dan weet je zeker dat die goed is
wand nu ga je al rijden met het gevoel als ik keer gas geef kan het wel eens de laats keer zijn30 september 2012 om 09:21 #17856538@Jo1 wrote:
@16v kadett c wrote:
laat hem gewoon een ander onderblok opbouwen dan weet je zeker dat die goed is
wand nu ga je al rijden met het gevoel als ik keer gas geef kan het wel eens de laats keer zijnHoezo weet je dan zeker dat het dan wel goed is? 1 omdat deze al keer opgelapt is
‘t zijn toch allemaal blokken van 20jr oud? deze was wel nieuw gehoond en geboord
Begrijp zowiezo niet dat jullie daar zoveel geld in pompen.
Zo’n onderbouw moet je nieuw kopen, als je toch veel hebt te besteden.ja we kunnen niet allemaal een zelf m3 of m5 of c20let er inlegen :thumb :thumb
dus word het uibesteeden als het niet goed gemaakt word zou jij dit ook niet pikken voor 1200plus
30 september 2012 om 09:23 #17856539@Jo1 wrote:
@16v kadett c wrote:
laat hem gewoon een ander onderblok opbouwen dan weet je zeker dat die goed is
wand nu ga je al rijden met het gevoel als ik keer gas geef kan het wel eens de laats keer zijnHoezo weet je dan zeker dat het dan wel goed is?
Waarom zou het dan niet goed zijn?
‘t zijn toch allemaal blokken van 20jr oud?
Klopt maar dat wilt niet zeggen dat ze niet goed meer zijn.. Er zijn genoeg mensen die met dit soort motoren racen.. C20let of c20xe maakt niet uit, komen uit dezelfde tijd..
Begrijp zowiezo niet dat jullie daar zoveel geld in pompen.
Wat ik en de rest met onze geld doen gaat jouw niks aan en hebt daar verder ook niks over te zeggen.. Je bent tot slot mijn vader niet :ass
Zo’n onderbouw moet je nieuw kopen, als je toch veel hebt te besteden.
Nogmaals nieuw hoeft niet altijd beter te zijn, gereviseerd zou op zijn minst even goed moeten zijn ;)
30 september 2012 om 09:26 #17856540@16VCalibra wrote:
Wie gaat dat betalen denk je hahah
@16v kadett c wrote:
laat hem gewoon een ander onderblok opbouwen dan weet je zeker dat die goed is
wand nu ga je al rijden met het gevoel als ik keer gas geef kan het wel eens de laats keer zijndie vraag laat ik even open. maar je moet je zelf afvragen als je 1200plus betaald moet het wel goed zijn en niet bang zijn dat hij naar een keer gas geven kapot gaat om dat hij weer opgelapt is het dikte van carter word steets minder
30 september 2012 om 09:42 #17856541Ik zeg maar wat hoor, maar is (zoals hierboven al werd voorgesteld) een ander onderblok niet de meest voor de hand liggende oplossing? In mijn beleving (ik weet echt niet alles ;) ) een ander willekeurig blok, laten boren/honen, en je begint weer vers?
Maar dan de hamvraag: wie gaat er lappen?30 september 2012 om 09:47 #17856542Je zegt niet zomaar wat hoor! Heb je helemaal gelijk in! Maar geloof mij nou maar dat gaat egt nooit op de kosten van DHZ gebeuren… Zou ik ook niet graag willen doen :shock: Eerlijk is eerlijk. En dan nog zou ik het ergens anders willen doen want ik heb daar geen vertrouwen meer in, helaas..
@2000 wrote:
Ik zeg maar wat hoor, maar is (zoals hierboven al werd voorgesteld) een ander onderblok niet de meest voor de hand liggende oplossing? In mijn beleving (ik weet echt niet alles ;) ) een ander willekeurig blok, laten boren/honen, en je begint weer vers?
Maar dan de hamvraag: wie gaat er lappen?30 september 2012 om 09:49 #17856543@16VCalibra wrote:
Je zegt niet zomaar wat hoor! Heb je helemaal gelijk in! Maar geloof mij nou maar dat gaat egt nooit op de kosten van DHZ gebeuren… Zou ik ook niet graag willen doen :shock: Eerlijk is eerlijk. En dan nog zou ik het ergens anders willen doen want ik heb daar geen vertrouwen meer in, helaas..
@2000 wrote:
Ik zeg maar wat hoor, maar is (zoals hierboven al werd voorgesteld) een ander onderblok niet de meest voor de hand liggende oplossing? In mijn beleving (ik weet echt niet alles ;) ) een ander willekeurig blok, laten boren/honen, en je begint weer vers?
Maar dan de hamvraag: wie gaat er lappen?Wat kost dat dan? Niet dat het mij wat aan gaat, maar ik wil volgend jaar ZELF een hoogtoerige c20xe gaan opbouwen. En wat kosten betreft weet ik bijna alles, maar het honen/boren: geen idee :hmmz
30 september 2012 om 09:55 #17856544http://www.ebay.de/itm/Opel-C20LET-600-PS-Motorrumpf-Umbau-Stahlpleuel-Schmiedekolben-etc-/270924260192?pt=DE_Autoteile&hash=item3f14582360″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Misschien is dat wat hahah. Staat 600 pk :shock: Maar mijn motor heeft volgens mij dezelfde specs
30 september 2012 om 09:58 #17856545Als je het goed zou willen doen kost het al gouw duizenden euro’s.. Denk misschien een 6 a 7000 euro voor een hoogtoerige xe als je het goed wilt doen? In principe bouw je een compleet nieuwe motor.. Onderblok moet opnieuw met nieuwe onderdelen, voor het beste resultaat zal je je kop ook moeten bewerken en dat is ook een duur geintje!
30 september 2012 om 10:02 #17856546@2000 wrote:
@16VCalibra wrote:
Je zegt niet zomaar wat hoor! Heb je helemaal gelijk in! Maar geloof mij nou maar dat gaat egt nooit op de kosten van DHZ gebeuren… Zou ik ook niet graag willen doen :shock: Eerlijk is eerlijk. En dan nog zou ik het ergens anders willen doen want ik heb daar geen vertrouwen meer in, helaas..
@2000 wrote:
Ik zeg maar wat hoor, maar is (zoals hierboven al werd voorgesteld) een ander onderblok niet de meest voor de hand liggende oplossing? In mijn beleving (ik weet echt niet alles ;) ) een ander willekeurig blok, laten boren/honen, en je begint weer vers?
Maar dan de hamvraag: wie gaat er lappen?Wat kost dat dan? Niet dat het mij wat aan gaat, maar ik wil volgend jaar ZELF een hoogtoerige c20xe gaan opbouwen. En wat kosten betreft weet ik bijna alles, maar het honen/boren: geen idee :hmmz
boren en honen kost bij mijn revisieboer 35euro per cilinder, weet niet of dit een rieele prijs is of dat t duur is, geen id…naar daar gebeurt t altijd goed dus als t te duur is betaal ik liever wat teveel voor kwaliteit ;)
mja t is gewoon kut dat de motor van ram alweer kapot is, en nu wss weer opgelapt ipv gerepareert gaat worden :(
30 september 2012 om 10:12 #17856547Het ging mij inderdaad alleen om het honen, dat valt trouwens mee. :thumbup
Dat mijn toekomstige c20xe duur wordt weet ik. Ik ga volgend jaar beginnen, maar duurt wel 3 jaar eer ik alles bij elkaar heb. En de 7000 euro denk ik ook te halen. En dan nog de sequentiele bak die ook ergens op mijn verlanglijstje staat :shock: Maar de 6 bak uit een 350Z lonkt ook erg :worsMaar goed, toekomstplannen…….duurt nog even.
Enne: sorry voor dit offtopic deeltje ;)
30 september 2012 om 10:20 #17856548:thumb Een leuke motor kost nou eenmaal wat. Mag ook wel mits het goed gedaan word king:
30 september 2012 om 10:31 #17856549@16VCalibra wrote:
:thumb Een leuke motor kost nou eenmaal wat. Mag ook wel mits het goed gedaan word king:
Toch wel raar. Je hebt zelf niks aan de motor gedaan. maar wel een specialist betaald om jou motor te tunen.
en na die verbouwing alleen maar problemen. nu helemaal omdat hij naar de klote is.
krijg toch steeds meer het idee dat die ombouw niet goed gebeurd is. anders was er niks aan de hand geweest.30 september 2012 om 11:03 #17856550@16VCalibra wrote:
@Jo1 wrote:
@16v kadett c wrote:
laat hem gewoon een ander onderblok opbouwen dan weet je zeker dat die goed is
wand nu ga je al rijden met het gevoel als ik keer gas geef kan het wel eens de laats keer zijnHoezo weet je dan zeker dat het dan wel goed is?
Waarom zou het dan niet goed zijn?
‘t zijn toch allemaal blokken van 20jr oud?
Klopt maar dat wilt niet zeggen dat ze niet goed meer zijn.. Er zijn genoeg mensen die met dit soort motoren racen.. C20let of c20xe maakt niet uit, komen uit dezelfde tijd..
Begrijp zowiezo niet dat jullie daar zoveel geld in pompen.
Wat ik en de rest met onze geld doen gaat jouw niks aan en hebt daar verder ook niks over te zeggen.. Je bent tot slot mijn vader niet :ass
Natuurlijk heb ik daar gelukkig niks mee te maken. Ik zou niet durven. Maar dan hoef ik het toch niet te begrijpen? Ik ben ook maar een mens. En ik begrijp ook wel jouw frustraties om iedere keer weer op iedereen met weerwoord te ‘moeten’ komen.
Jij bent tenslotte nog jong, student en ervaren.30 september 2012 om 11:09 #17856551Op de sbd site staat volgens mij zelfs dat ze liever een oud onderblok nemen dan een nieuwe. De oude hebben een leven achter de rug, en zijn hierdoor meer spanningsvrij wat voor het uiteindelijke resultaat beter zou zijn (lees: levensduur)
30 september 2012 om 14:16 #17856552Dat is niet geheel onlogisch.. ;)
bmw gebruikte in de turbo jaren van de F1 ook oude motoren. Die waren de thermische cycli al zo vaak doorgegaan dat er minder ‘stress’ in het blok zat.
30 september 2012 om 14:18 #17856553Klopt een nieuw onderblok op een hoogvermogens blok is niet zonder gevaren.
Maar het gaat hier om 400 pk ja dat is veel maar niet echt heel erg veel.
Denk dat er verschillende dingen mis zijn gegaan bij deze motor.
Krukas spie breekt niet door vermogen nooit never niet…
Cilinderwanden glad door bore wash kan ik me niet voorstellen,of ruikt de olie naar benzine?
En ik ken het werk van Vmax die leverd geen motor af die veels te rijk loopt.
Al met al doet het me zeer om dit geval te lezen,voor beide partijen.30 september 2012 om 15:01 #17856554ik lees hier al een tijdje mee, reageer nooit op het forum maar kan me nu echt niet meer van commentaar onthouden.
de situatie is heel simpel:
1. als je diensten aanbied moet je wel de nodige kennis hebben om die zaken uit te voeren.
heb je die kennis niet, zoek dan ander werk. de kennis ontbreekt echt, daar kan niemand omheen2. als je fouten maakt, geef fouten toe en ga geen vreemde en soms zelfs technisch onmogelijke oorzaken verzinnen. zoals bijvoorbeeld het vaak aan leken vertelde verhaal van de kapotte fluxcompensator ofzo. (komt weer het stukje ontbrekende kennis om de hoek kijken)
3. reageren op een topic is leuk, maar onthoud jezelf van commentaar als je je kennis alleen van wikipedia of “van horen zeggen” hebt. er zijn al genoeg motor/tuning fabeltjes waar
half nederland zn kennis op baseert en daar staan bijna alle fora al vol mee.4. kennis van zaken is iets anders dan iets al zoveel jaar hetzelfde doen. hoe lang je iets al doet betekent niet automatisch dat je het ook goed doet.
twee linker handen blijven linker handen, zullen nooit rechter handen worden.verder, puur op feiten gebaseerd:
-kopbouten trillen los als ze niet correct gemonteerd zijn. (monteren bestaat uit meer dan een aandraaimoment en een hoek…) en verder niet.
-cometic koppakking lekt als kopbouten niet goed gemonteerd zijn, kop onjuist gevlakt is, onderblok niet vlak is, of er een laaddruk van bijv 10 bar op zet. en verder gewoon niet.
-een krukasspie breekt als de poelie niet goed vast zit. de poelie hamert bij belastingswisselingen de spie doormidden. verder breken ze niet.
-zuigerveren moet je altijd op juiste slotspeling controleren voor het specifieke gebruik van de motor.
-als je hoont, moet je de zuigerspeling weer controleren, en die speling hangt van van merk/type zuigers en het specifieke gebruik van de motor.
-als je opnieuw hoont, kun je niet klakkeloos het oude formaat zuigers en veren terug zetten. zuigerspeling en slotspeling kloppen dan niet.
-een afstelling die de oliefilm van de zuigerwanden spoelt herken je aan extreem foute meetwaardes, een rijbeleving van 100x niks, en vergaste fietsers achter de auto.
-een motor die voor X pk gebouwt word moet die X pk leveren en heel blijven voor de aangegeven uren. net als een wasmachine of een gloeilamp.
-motorbouwers, motortuners, motorreviseurs, en motor afstellers moeten weldegelijk garantie leveren op hun werk en evt onderdelen.
-een extreem getunede motor (denk bijv.aan 400pk uit een atmosferische 16v) heeft een gebruiksduur van een aantal uren, en dat aantal uren ligt een heel stuk hoger dan het aantal uren dat deze licht getunede motor gedraait heeft.zo, dat was het dan bijna…hoop dat iedereen dat begrijpt. begrijp je het niet of heb je constant zo iets van “ja maar….ja maar…” dan raad ik je aan om wat goede studies te volgen, praktijk ervaring op te doen op alle vlakken, en deze reactie nog een keer te lezen. dan begrijp je deze reactie en is de “ja maar” veranderd in “ja klopt”.
en als laatste: mensen de mond snoeren in topics omdat er commentaar gegeven word op types die door sommige forumleden als “heilig” beschouwd worden vanwege hun reputatie of band met het forum past niet bij de betekenis van het woord forum en moet dan dus ook niet gedaan worden. dat het op veel fora echter constant gebeurd is nou net de reden waarom ik eigenlijk nooit reageer.
succes allemaal.
30 september 2012 om 15:36 #17856555:wors
Netjes verwoord… En ik zeg “ja, klopt..”
30 september 2012 om 15:53 #17856556Beste Jalla, ik weet niet wie je bent wat je doet watvoor auto je rijd, is pas je eerste bericht ook, maar ben het met elke zin dat je hebt geschreven voor 100% met je eens.. Vooral het opnieuw honen en klakkeloos de zuigers er weer in doen is een beunoplossing. Dat gaat hier voor de 2e keer weer gebeuren strax. Ik zal jullie vertellen ik laat de motor weer in elkaar zetten, zelf stel ik niks voor en ik zie wel wat er gebeurt. Als het op deze manier gaat duurt het tog niet lang voordat het weeeer stuk gaat of ik kap er gewoon mee en ga gewoon ergens anders naartoe!
@jalla wrote:
ik lees hier al een tijdje mee, reageer nooit op het forum maar kan me nu echt niet meer van commentaar onthouden.
de situatie is heel simpel:
1. als je diensten aanbied moet je wel de nodige kennis hebben om die zaken uit te voeren.
heb je die kennis niet, zoek dan ander werk. de kennis ontbreekt echt, daar kan niemand omheen2. als je fouten maakt, geef fouten toe en ga geen vreemde en soms zelfs technisch onmogelijke oorzaken verzinnen. zoals bijvoorbeeld het vaak aan leken vertelde verhaal van de kapotte fluxcompensator ofzo. (komt weer het stukje ontbrekende kennis om de hoek kijken)
3. reageren op een topic is leuk, maar onthoud jezelf van commentaar als je je kennis alleen van wikipedia of “van horen zeggen” hebt. er zijn al genoeg motor/tuning fabeltjes waar
half nederland zn kennis op baseert en daar staan bijna alle fora al vol mee.4. kennis van zaken is iets anders dan iets al zoveel jaar hetzelfde doen. hoe lang je iets al doet betekent niet automatisch dat je het ook goed doet.
twee linker handen blijven linker handen, zullen nooit rechter handen worden.verder, puur op feiten gebaseerd:
-kopbouten trillen los als ze niet correct gemonteerd zijn. (monteren bestaat uit meer dan een aandraaimoment en een hoek…) en verder niet.
-cometic koppakking lekt als kopbouten niet goed gemonteerd zijn, kop onjuist gevlakt is, onderblok niet vlak is, of er een laaddruk van bijv 10 bar op zet. en verder gewoon niet.
-een krukasspie breekt als de poelie niet goed vast zit. de poelie hamert bij belastingswisselingen de spie doormidden. verder breken ze niet.
-zuigerveren moet je altijd op juiste slotspeling controleren voor het specifieke gebruik van de motor.
-als je hoont, moet je de zuigerspeling weer controleren, en die speling hangt van van merk/type zuigers en het specifieke gebruik van de motor.
-als je opnieuw hoont, kun je niet klakkeloos het oude formaat zuigers en veren terug zetten. zuigerspeling en slotspeling kloppen dan niet.
-een afstelling die de oliefilm van de zuigerwanden spoelt herken je aan extreem foute meetwaardes, een rijbeleving van 100x niks, en vergaste fietsers achter de auto.
-een motor die voor X pk gebouwt word moet die X pk leveren en heel blijven voor de aangegeven uren. net als een wasmachine of een gloeilamp.
-motorbouwers, motortuners, motorreviseurs, en motor afstellers moeten weldegelijk garantie leveren op hun werk en evt onderdelen.
-een extreem getunede motor (denk bijv.aan 400pk uit een atmosferische 16v) heeft een gebruiksduur van een aantal uren, en dat aantal uren ligt een heel stuk hoger dan het aantal uren dat deze licht getunede motor gedraait heeft.zo, dat was het dan bijna…hoop dat iedereen dat begrijpt. begrijp je het niet of heb je constant zo iets van “ja maar….ja maar…” dan raad ik je aan om wat goede studies te volgen, praktijk ervaring op te doen op alle vlakken, en deze reactie nog een keer te lezen. dan begrijp je deze reactie en is de “ja maar” veranderd in “ja klopt”.
en als laatste: mensen de mond snoeren in topics omdat er commentaar gegeven word op types die door sommige forumleden als “heilig” beschouwd worden vanwege hun reputatie of band met het forum past niet bij de betekenis van het woord forum en moet dan dus ook niet gedaan worden. dat het op veel fora echter constant gebeurd is nou net de reden waarom ik eigenlijk nooit reageer.
succes allemaal.
30 september 2012 om 15:57 #17856557En wat ook nog t leuke is dat ik nu niet weet of de afstelling oke is..Aangezien die kop daarna voor 3 x is gevlakt en de cilinders weer gehoond gaan worden.. Elke keer 600 betalen voor de afstelling is ook gestoord.. Hopelijk dat als het moet Klasen me wilt matsen omdat ik er voor de 2e x heen gaat dan..
30 september 2012 om 16:22 #17856558@jalla wrote:
ik lees hier al een tijdje mee, reageer nooit op het forum maar kan me nu echt niet meer van commentaar onthouden.
de situatie is heel simpel:
1. als je diensten aanbied moet je wel de nodige kennis hebben om die zaken uit te voeren.
heb je die kennis niet, zoek dan ander werk. de kennis ontbreekt echt, daar kan niemand omheen2. als je fouten maakt, geef fouten toe en ga geen vreemde en soms zelfs technisch onmogelijke oorzaken verzinnen. zoals bijvoorbeeld het vaak aan leken vertelde verhaal van de kapotte fluxcompensator ofzo. (komt weer het stukje ontbrekende kennis om de hoek kijken)
3. reageren op een topic is leuk, maar onthoud jezelf van commentaar als je je kennis alleen van wikipedia of “van horen zeggen” hebt. er zijn al genoeg motor/tuning fabeltjes waar
half nederland zn kennis op baseert en daar staan bijna alle fora al vol mee.4. kennis van zaken is iets anders dan iets al zoveel jaar hetzelfde doen. hoe lang je iets al doet betekent niet automatisch dat je het ook goed doet.
twee linker handen blijven linker handen, zullen nooit rechter handen worden.verder, puur op feiten gebaseerd:
-kopbouten trillen los als ze niet correct gemonteerd zijn. (monteren bestaat uit meer dan een aandraaimoment en een hoek…) en verder niet.
-cometic koppakking lekt als kopbouten niet goed gemonteerd zijn, kop onjuist gevlakt is, onderblok niet vlak is, of er een laaddruk van bijv 10 bar op zet. en verder gewoon niet.
-een krukasspie breekt als de poelie niet goed vast zit. de poelie hamert bij belastingswisselingen de spie doormidden. verder breken ze niet.
-zuigerveren moet je altijd op juiste slotspeling controleren voor het specifieke gebruik van de motor.
-als je hoont, moet je de zuigerspeling weer controleren, en die speling hangt van van merk/type zuigers en het specifieke gebruik van de motor.
-als je opnieuw hoont, kun je niet klakkeloos het oude formaat zuigers en veren terug zetten. zuigerspeling en slotspeling kloppen dan niet.
-een afstelling die de oliefilm van de zuigerwanden spoelt herken je aan extreem foute meetwaardes, een rijbeleving van 100x niks, en vergaste fietsers achter de auto.
-een motor die voor X pk gebouwt word moet die X pk leveren en heel blijven voor de aangegeven uren. net als een wasmachine of een gloeilamp.
-motorbouwers, motortuners, motorreviseurs, en motor afstellers moeten weldegelijk garantie leveren op hun werk en evt onderdelen.
-een extreem getunede motor (denk bijv.aan 400pk uit een atmosferische 16v) heeft een gebruiksduur van een aantal uren, en dat aantal uren ligt een heel stuk hoger dan het aantal uren dat deze licht getunede motor gedraait heeft.zo, dat was het dan bijna…hoop dat iedereen dat begrijpt. begrijp je het niet of heb je constant zo iets van “ja maar….ja maar…” dan raad ik je aan om wat goede studies te volgen, praktijk ervaring op te doen op alle vlakken, en deze reactie nog een keer te lezen. dan begrijp je deze reactie en is de “ja maar” veranderd in “ja klopt”.
en als laatste: mensen de mond snoeren in topics omdat er commentaar gegeven word op types die door sommige forumleden als “heilig” beschouwd worden vanwege hun reputatie of band met het forum past niet bij de betekenis van het woord forum en moet dan dus ook niet gedaan worden. dat het op veel fora echter constant gebeurd is nou net de reden waarom ik eigenlijk nooit reageer.
succes allemaal.
Zoals stellig als jij alles “weet”, dan MOET je wel een jarenlange ervaring hebben in het tunen van c20let/xe’s? Dit kan natuurlijk, maar zoals je zelf al zei: er wordt een hoop geroepen, en de meesten weten niet waar ze het over hebben.
En van de mond snoeren is zeker geen sprake. Maar zoals ik net al zei: we hoorden (zeker in het begin)een hele berg geblaat, bijna alles van 1 kant, en daar hadden wij wat moeite mee. Ook dit met in ons achterhoofd: er wordt hier een bedrijf afgebrand, met een verhaal erbij wat van één kant komt. Het opelforum is een vrij groot en bekent medium en wij hebben er moeite mee dat een bedrijf zeer veel negatieve feedback krijgt omdat er één (twee?) vervelende ervaringen bij zaten. En nog steeds lopen er hier wat rond die exact weten wat er is fout gegaan, wat ik vreemd vind vanaf de zijlijn. Het mooiste vind ik nog de vermoedelijke rijstijl die de dader ook nog kan zijn.
Nu lijkt het verhaal wel een andere wending te krijgen, maar dan nog. Ik begrijp zowiezo nog steeds niet dat alles hier wordt geplaatst, want zoals ik al 3 keer heb gezegd: het zal een soepele afhandeling van dit geheel echt niet helpen.
Verder vind ik de gehele situatie zeer vervelend voor beide partijen en ik hoop dat ze er uit komen.30 september 2012 om 17:05 #17856559@2000 wrote:
Zoals stellig als jij alles “weet”, dan MOET je wel een jarenlange ervaring hebben in het tunen van c20let/xe’s? Dit kan natuurlijk, maar zoals je zelf al zei: er wordt een hoop geroepen, en de meesten weten niet waar ze het over hebben.
Zijn verhaal gaat over het opbouwen van motoren, zijn allemaal algemene dingen. Jarenlange ervaring met de C20LET of XE heeft daar weinig mee van doen.
30 september 2012 om 18:55 #17856560Isjjjeee wat een toestand zeg!
Moeilijk is het in ieder geval niet,ik ben geen tuner en heb ook geen ervaring ,maar??
Als je 12.00 euro uitgeeft mag je wel iets verwachten hoor! Is heel veel geld voor een motorblok.
Als je een onderneming wil bedrijven dan heb je ook risico’s.Dat moet je incalculeren.30 september 2012 om 19:17 #17856561Voor 12.000 euro moest je letterlijk ne bulletproof LET gehad hebben,ipv ne verneukte LET!!
Waarom heb je de motor niet bij VMAX of KLASEN laten opbouwen??
Of eventueel F Janssen???K begrijp niet hoe het allemaal mis kon gaan met deze LET.. :hmmz
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.