calibra kabelboom zelfde?

Forumindex Forums Modellen Calibra calibra kabelboom zelfde?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263011
    Davebatenburg
      Lid sinds:
      16 February 2013

      Hallo,

      Zoals sommige weten ben ik mn huidige 8v aan het swappen voor een c25xe.

      Nu heb ik de kabelboom die rechts naar binnem loopt naar de ecu, er al uit.
      Echter loopt er links ook een naar binnen, die bleek (na uitbouwen dashboard) naar de verwarmingsknoppen en tellerbak etx te gaan.

      Durft iemand mij met zekerheid te zeggen, of ik deze kabelboom OOK moet overzetten, samen met die van de motor? Of dat deze bij elke calibra hetzelfde is?

      Donor v6 is van 1994
      Huidige 8v van 1992

      Groeten,

      Dave

      #18204021
      re2flex
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 October 2011

        ik denk dat je de kabelboom wel moet overzetten, want er zit verschil in het aantal pinnen in de connector van je ECU

        #18204022
        theunm
          Lid sinds:
          29 June 2004

          denk dat je eerst de kleuren van de ronde stekker moet controleren voor je de hele zekeringkast onder het dashboard vandaan trekt

          #18204023
          Davebatenburg
            Lid sinds:
            16 February 2013

            Re2flex, ik bedoel niet de kabelboom van de ecu, die gaat zoiezo over, het is juist de andere, maar volgens mij zit ik al met het probleem dat ik een mechanisvhe teller in de 8v heb (met kabel) en elektrisch in de v6

            #18204024
            Robke1974
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 March 2008

              niets aan het toeval overlaten en gewoon overbouwen, kost wat moeite maar dan ben je gewoon zeker

              #18204025
              Davebatenburg
                Lid sinds:
                16 February 2013

                is ook beter, maar als het niet hoefde ga ik niet lopen kutten met die kabelbomen, heb toch al genoeg werk te doen aan de calibra´s

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.