c20xe m2.8 in c kadett inhouden help

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) c20xe m2.8 in c kadett inhouden help

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247819
    marcelcoupe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 April 2011

      hoi ik heb een c20xe m2.8 in mijn c kadett coupe zitten starten lopen top.
      nu de eerste meters gereden maar als ie op temperatuur is loopt ie stationair te zoeken en zagen krijg hem niet rustig stationair geen lekkage vacum gevonden ook met rijden valt ie bijna stil of schokt heel erg en wil bijna niet veder lijkt wel of ie geen brandstof krijgt pomp loopt wel door
      als ik stationair de slang van de regelklep dichtknijp loopt ie stationair wel rustig maar kan dan geen gas geven je voelt de slang uitzetten kan de stappen motor stuk zijn ik weet het even niet meer ik moet volgende week naar de apk :( wie heeft er een oplossing of komt het probleem bekent voor

      #18008283
      2000
      Moderator
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Ik heb geen idee, ik ga dit de komende weken zelf mee maken. :shock:

        #18008284
        marcelcoupe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 April 2011

          @2000 wrote:

          Ik heb geen idee, ik ga dit de komende weken zelf mee maken. :shock:

          hoi waneer ga jij hem starten ? had jij nog een koppelings kabel modig dat ik begrepen had van een vriend van mij

          #18008285
          2000
          Moderator
            Lid sinds:
            30 June 2004

            ja, kabel heb ik nodig, komt goed. Starten, hij hangt nog in mijn bok. :jerry

            #18008286
            marcelcoupe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 April 2011

              hoi het onregelmatig stationair draaien en inhouden tijdens rijden is opgelost lambda sonde vervangen loopt nu nog wel stationair ongeveer 1500 toeren wil niet lager nu dit maar weer uitzoeken

              #18008287
              rabbitopc
                Lid sinds:
                31 July 2008

                soms kan het zijn dat je rembekrachtiger niet goed is of de slang ervan dan zuigt hij daar valse lucht aan ?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.