C20xe houd in en valt uit

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) C20xe houd in en valt uit

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18348045
    kadettilac18
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 June 2014

      Laatst reed ik en trok ik door en toen begon mijn motor in te houden.
      Later werd dit nog erger tot er niet echt meer mee te rijden was.
      Ook begon de brandstofpomp steeds meer herrie te maken.
      Toen heb ik mijn brandstoffilter vervangen want die zat vol met troep. Hierna gereden maar geen verschil.
      Daarna heb ik de brandstofdruk gemeten en deze is 3 bar en bij volgas zakt die maar een 0.2 bar ongeveer, dus dat is goed.
      Daarna andere tempsensor,lmm geprobeerd maar allemaal geen verschil. Ook heb ik de verdelerkap erafgehad en opgeschuurd. Toen weer gestart maar nu start die en loopt die 10sec goed en als je gas geeft pleurt die gelijk uit. Ook als je geen gas geeft.daarna is die heel moeilijk aan te krijgen. Hij doet wel iets maar slaat vaak niet aan. Na een tijd wachten wel weer maar valt gouw weer uit. Wie weet wat dit nog kan zijn?

      #18348317
      Vinci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2009

        Ik weet voor 99% zeker je tank of tankopnemer, je zat iig warm bij je eerste acties. In de tank zit nog een gaasfilter op de aanvoerbuis van de opnemer, bijeen roestige tank slipt die zo dicht… Dan trekt hij dus na een seconde tegen de opening aan en heb je net genoeg peut voor 10 sec en dan houdt het feest op. Herrie van de pomp bevestigt dan ook dat de aanvoer vacuüm trekt.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.