C20NE grotere injectors

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) C20NE grotere injectors

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18341511
    Martijn93
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 June 2015

      Hallo,

      Heeft het zin om grotere injectors te monteren op een c20ne of wordt dit door de ecu bijgeregeld door de tijd dat de injector open staat te verkorten?
      Het betreft een C20NE met spaghetti uitlaat met luchtweger en zonder lambdasonde sensor.

      Als het zin heeft, moet er dan ook nog iets van een regelbare brandstofdrukregelaar toegevoegd worden of werkt het met de standaard brandstofdruk regelaar?
      Alvast bedankt!

      #18350709
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Als je alleen een spaghetti spruitstuk hebt dan is het zinloos om grotere injectoren en / of een regelbare brandstofdrukregelaar te gaan plaatsen

        #18382742
        Noordpoolgsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 March 2009

          Orginele injectoren gaan tot 150-155 pk goed ook in vollast daarna word het krapper aan.

          Dus alleen grotere injectoren erin heeft geen nut … ja hij spuit meer in maarrrruuuhhhh je krijg er niet meer lucht bij ofwel :P

           

           

          Hier een c20seh op vems met 182pk 210 nm.

           

          Zitten 304 ccc van een G60 in.

          284 graden nokenas

           

          ding trekt na 4500 toeren nog door tot 5700 … :yahoo:

          #18412210
          pipi.opel
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 February 2021

            Noordpoolgsi wat is er allemaal aan de 20seh gebeurt? Ik ben zelf aan het twijfelen of ik de 20seh ga tunen of een 16v monteer. De 8klepper is 10.000 terug geheel gereviseerd dus ja… mag ook via pb als je het liever niet deelt. 180pk zou ik namelijk ook tevreden mee zijn. :applause02:

            #18438965
            Noordpoolgsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 March 2009

              ja die motor ben ik al dik 4-5 jaar mee bezig elke x wat veranderen.

              Onderblok 20seh

              Cilinderkop max aangepast (ng-motorsport) kan nog  x vlakken B-)

              1mm grotere inlaatkleppen.

              284 graden nokkenas

              verder standaart inlaat gasklep wel 60mm.

              Wel alle naden/randjes in het inlaat trajet verwijderd.

              182 pk is echt max in mijn optiek zal het maar niet over hebben wat het allemaal gekost heeft :help:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.