Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › c20let aanschaffen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 mei 2012 om 18:14 #17983635
:kewlpics ben heel benieuwd naar de foto’s erg mooie bak..
17 mei 2012 om 18:59 #17983636foto’s duren ff , maar komt goed. moet allemaal wel leuk blijven want tis me 2e kadett
17 mei 2012 om 20:32 #17983637eerst ff opruimen voordat ik kan beginnen
4 oktober 2012 om 12:25 #17983638Hallo ik ben ff aan het rondkijken voor de f28 versnellingsbak, ik wil deze toch laten nakijken en misschien nieuwe synchro’s erin laten zetten of en eventueel een sper, nu kwam ik op dit bedrijf uit http://www.versnellingsbak-revisie.com/” onclick=”window.open(this.href);return false; iemand enige ervaring met dit bedrijf? .Voor nieuwe synchro’s en lagers en pakkingen en erin zetten vroegen ze 750 euro en 6 maanden garantie. Is dit een beetje rieël?
4 oktober 2012 om 12:32 #17983639@mark wrote:
Hallo ik ben ff aan het rondkijken voor de f28 versnellingsbak, ik wil deze toch laten nakijken en misschien nieuwe synchro’s erin laten zetten of en eventueel een sper, nu kwam ik op dit bedrijf uit http://www.versnellingsbak-revisie.com/” onclick=”window.open(this.href);return false; iemand enige ervaring met dit bedrijf? .Voor nieuwe synchro’s en lagers en pakkingen en erin zetten vroegen ze 750 euro en 6 maanden garantie. Is dit een beetje rieël?
weet dat bedrijf wel om wat voor een bak het gaat?
synchro zijn zeer moeilijk tot niet te krijgen net als de lagers
daar voor moet je bij die oostenrijker zijn en die geeft net zo veel medewerking als beton
pakking zit er niet in .helften gaan koud op elkaar met afdichting middel4 oktober 2012 om 14:23 #17983640ja heb er duidelijk bij gezet dat het een f28 bak betreft uit een opel calibra , en als je op hun site kijkt staat de bak er ook tussen
Heb gebeld en hij zei dat hij er aan kon komen , maar als de andere goed waren moest in overleg kijken wat we ermee gingen doen, wacht ff af, op een andere bak misschiens. Want toen ik er mee reed kraakte de bak lichtjes met terug schakelen van 4 naar 3 maar er zat toen een directe schakelstang op en geen schakelmechanisme, of kan het zijn door dat de afstelling niet echt lekker was de bak kraakt? Voor de rest is alles ok
9 februari 2013 om 08:31 #17983641Ik had even een vraagje, voor de mensen met een let in de kadett of corsa , hebben jullie er allemaal in rolkooi in? Ik rij straks met ongeveer 280 pk en ben benieuwd of dat wel allemaal heel blijft. Er zit nu een halve rolkooi in de auto en veerpootbruggen en het btreft een kadett gsi hatchback. Ik zag dat je via biesheuvel ook rolkooien kan laten maken, iemand daar ervaring mee?
9 februari 2013 om 13:30 #17983642Een rolbar (halve rolkooi) van alu merkte ik al in de Corsa B.
Nu zit er een volledige rolkooi van staal, maar daar heb ik nog niet meegereden (motor nog niet klaar).Alles wordt een stuk stijver en je kan zo 5 tot 10 km sneller door sommige bochten!
Ik zou hem gewoon van Wiechers of OMP kopen voor jouw auto is een stuk makkelijker dan op maat laten maken, want dan gaan ze hem aan je karrosserie vast lassen enzo.
9 februari 2013 om 13:45 #17983643Ja owkee , dat vind ik op zich niet zo erg het gaat mij erom dat de kooi ook bevestigd wordt aan je veerpoten want daar komen veel krachten , want zie ook genoeg kadettjes zonder rolkooi met een let erin. In me vorige kadett had ik er eentje van wiechers en dat kon je idd goed merken
9 februari 2013 om 19:50 #17983644Heb trouwens me bak later reviseren bij Botter, en onder tussen nog een let opgehaald van tuned tigra, nu ff sparen voor wat onderdelen om het mooi in te bouwen :thumbup
10 februari 2013 om 11:05 #17983645Als je naar je veerpoten wilt, dan zal hem inderdaad op maat moeten laten maken.
Houdt er wel rekening dat aan de voorkant je problemen kan krijgen met zekeringkasten enzo, tenminste dat is bij de Corsa B zo.10 februari 2013 om 13:31 #17983646Ja klopt ja had ik bij me vorige wiechers liep ook dwars door me dashboard heen
10 februari 2013 om 13:32 #17983647@mark wrote:
Ja klopt ja had ik bij me vorige wiechers liep ook dwars door me dashboard heen
Misschien is een schroefkooi wel wat en dan zelf aan de voorste poten 2 buizen lassen en die aan me veerpoteen lassen, want wil ook wel net zoals me vorige kooi , dat hij moet gepoedercoat word of gespoten
4 april 2013 om 08:11 #17983648Hoi Mark,
is er al een status update :D
Heb je toevallig al je F28 nalaten kijken door dat bedrijf ? Hier staat de F28 ook op punt van ontploffen :shock:
GReetz Tim
4 april 2013 om 19:16 #17983649Hoi Tim helaas geen status update nog, f28 bak, heb ik via Botter laten reviseren, heb het bedrijf wel gebeld en volgens hun was het geen probleem, maar heb zelf voor Botter gekozen omdat die nogal wat ervaring heeft en mensen kent op dat gebied.
Heb wel een tweede let erbij gekocht een compleet gereviseerde, das me enigste update en een rolkooi voor wat stevigheid -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.