c20let aanschaffen

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) c20let aanschaffen

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 51 tot 65 (van in totaal 65)
  • Auteur
    Berichten
  • #17983635
    Tim Leegwater
      Lid sinds:
      19 August 2004

      :kewlpics ben heel benieuwd naar de foto’s erg mooie bak..

      #17983636
      mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        foto’s duren ff , maar komt goed. moet allemaal wel leuk blijven want tis me 2e kadett

        #17983637
        mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          eerst ff opruimen voordat ik kan beginnen

          #17983638
          mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Hallo ik ben ff aan het rondkijken voor de f28 versnellingsbak, ik wil deze toch laten nakijken en misschien nieuwe synchro’s erin laten zetten of en eventueel een sper, nu kwam ik op dit bedrijf uit http://www.versnellingsbak-revisie.com/” onclick=”window.open(this.href);return false; iemand enige ervaring met dit bedrijf? .Voor nieuwe synchro’s en lagers en pakkingen en erin zetten vroegen ze 750 euro en 6 maanden garantie. Is dit een beetje rieël?

            #17983639
            syl-astra
              Lid sinds:
              3 October 2007

              @mark wrote:

              Hallo ik ben ff aan het rondkijken voor de f28 versnellingsbak, ik wil deze toch laten nakijken en misschien nieuwe synchro’s erin laten zetten of en eventueel een sper, nu kwam ik op dit bedrijf uit http://www.versnellingsbak-revisie.com/” onclick=”window.open(this.href);return false; iemand enige ervaring met dit bedrijf? .Voor nieuwe synchro’s en lagers en pakkingen en erin zetten vroegen ze 750 euro en 6 maanden garantie. Is dit een beetje rieël?

              weet dat bedrijf wel om wat voor een bak het gaat?
              synchro zijn zeer moeilijk tot niet te krijgen net als de lagers
              daar voor moet je bij die oostenrijker zijn en die geeft net zo veel medewerking als beton
              pakking zit er niet in .helften gaan koud op elkaar met afdichting middel

              #17983640
              mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                ja heb er duidelijk bij gezet dat het een f28 bak betreft uit een opel calibra , en als je op hun site kijkt staat de bak er ook tussen

                Heb gebeld en hij zei dat hij er aan kon komen , maar als de andere goed waren moest in overleg kijken wat we ermee gingen doen, wacht ff af, op een andere bak misschiens. Want toen ik er mee reed kraakte de bak lichtjes met terug schakelen van 4 naar 3 maar er zat toen een directe schakelstang op en geen schakelmechanisme, of kan het zijn door dat de afstelling niet echt lekker was de bak kraakt? Voor de rest is alles ok

                #17983641
                mark
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Ik had even een vraagje, voor de mensen met een let in de kadett of corsa , hebben jullie er allemaal in rolkooi in? Ik rij straks met ongeveer 280 pk en ben benieuwd of dat wel allemaal heel blijft. Er zit nu een halve rolkooi in de auto en veerpootbruggen en het btreft een kadett gsi hatchback. Ik zag dat je via biesheuvel ook rolkooien kan laten maken, iemand daar ervaring mee?

                  #17983642
                  Corsa_GSi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Een rolbar (halve rolkooi) van alu merkte ik al in de Corsa B.
                    Nu zit er een volledige rolkooi van staal, maar daar heb ik nog niet meegereden (motor nog niet klaar).

                    Alles wordt een stuk stijver en je kan zo 5 tot 10 km sneller door sommige bochten!

                    Ik zou hem gewoon van Wiechers of OMP kopen voor jouw auto is een stuk makkelijker dan op maat laten maken, want dan gaan ze hem aan je karrosserie vast lassen enzo.

                    #17983643
                    mark
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Ja owkee , dat vind ik op zich niet zo erg het gaat mij erom dat de kooi ook bevestigd wordt aan je veerpoten want daar komen veel krachten , want zie ook genoeg kadettjes zonder rolkooi met een let erin. In me vorige kadett had ik er eentje van wiechers en dat kon je idd goed merken

                      #17983644
                      mark
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        Heb trouwens me bak later reviseren bij Botter, en onder tussen nog een let opgehaald van tuned tigra, nu ff sparen voor wat onderdelen om het mooi in te bouwen :thumbup

                        #17983645
                        Corsa_GSi
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          Als je naar je veerpoten wilt, dan zal hem inderdaad op maat moeten laten maken.
                          Houdt er wel rekening dat aan de voorkant je problemen kan krijgen met zekeringkasten enzo, tenminste dat is bij de Corsa B zo.

                          #17983646
                          mark
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            Ja klopt ja had ik bij me vorige wiechers liep ook dwars door me dashboard heen

                            #17983647
                            mark
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              30 June 2004

                              @mark wrote:

                              Ja klopt ja had ik bij me vorige wiechers liep ook dwars door me dashboard heen

                              Misschien is een schroefkooi wel wat en dan zelf aan de voorste poten 2 buizen lassen en die aan me veerpoteen lassen, want wil ook wel net zoals me vorige kooi , dat hij moet gepoedercoat word of gespoten

                              #17983648
                              Tim Leegwater
                                Lid sinds:
                                19 August 2004

                                Hoi Mark,

                                is er al een status update :D

                                Heb je toevallig al je F28 nalaten kijken door dat bedrijf ? Hier staat de F28 ook op punt van ontploffen :shock:

                                GReetz Tim

                                #17983649
                                mark
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  Hoi Tim helaas geen status update nog, f28 bak, heb ik via Botter laten reviseren, heb het bedrijf wel gebeld en volgens hun was het geen probleem, maar heb zelf voor Botter gekozen omdat die nogal wat ervaring heeft en mensen kent op dat gebied.
                                  Heb wel een tweede let erbij gekocht een compleet gereviseerde, das me enigste update en een rolkooi voor wat stevigheid

                                15 berichten aan het bekijken - 51 tot 65 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.