C16XE LMM Nieuw niet meer te krijgen??

Forumindex Forums Modellen Corsa C16XE LMM Nieuw niet meer te krijgen??

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18048118
    trashmetal
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 February 2007

      Ik denk dat 8 torxjes losdraaien kapje wisselen 4x weer vast
      en de rest wegmoppen makkelijker is
      :D

      #18048119
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        http://www.fsrs-opelwebshop.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; al geprobeerd dat is het nieuwe Duparts.
        En die kunnen meestal overal nog wel aankomen.

        #18048120
        trashmetal
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 February 2007

          Net even op de Live chat gezeten van FSRS Opelwebshop en het blijft een lastig verhaal
          hun kunnen hem ook nog leveren maar er zit wel een levertijd aan en eigenlijk boven mn begroting
          ook overlegd wat het anders zou kunnen wezen dan mn lmm, meedenkende mensen zijn altijd :thumb

          http://www.fsrs-opelwebshop.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

          #18048121
          Dr.Ed
            Lid sinds:
            9 October 2011

            Kun je niet zo’n ding eerst ff lenen om zeker te zijn? Duur aanschaffen kan altijd nog.

            #18048122
            champo
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 May 2006

              Kameraad van mij heeft een keer het binnenwerk van een ander type in zijn huis gebouwd. Werkte toen weer prima. Moet wel zeggen dat hij toen tijd teveel had en gouden handjes heeft.

              #18048123
              trashmetal
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 February 2007

                Van het weekend ben ik mezelf eerst maar aan het concentreren geweest
                op waarom ik hem niet kan uitlezen, met resultaat :D

                heb de ecu gewisseld, en een beetje met mn draden gerommeld dat alles zeker 100% contact maakte
                en kreeg 2 codes door dmv paperclip methode
                eerste was voltage laag brandstofrelais en de tweede stappenmotor

                mn bedrading bij de ecu bekeken
                en zag bovenin waar de draadboom door het brandschot gaat 4 netjes bij mekaar geklemde massadraden
                het leek me niet echt verdacht, maar besloot toch maar een extra kabeltje vanaf mn chassis te trekken hier naar toe
                en waarempel melding spanning brandstofrelais weg king:
                ook start hij ineens een heel stuk beter

                het hele gasklephuis incl stappenmotor heb ik enkele weken geleden al helemaal gereinigd
                ik dacht dat een stappenmotor niet zomaar stuk kon gaan
                alleen slecht werken door vervuiling, blijbaar heb ik dat mis :D

                verklaart wel de overgebleven symptomen
                “stikken”als ik bij stationair toerental het gas in een keer helemaal intrap
                te hoog en onregelmatig stationair toerental +- 1100rpm
                vannuit toeren terug naar stationair niet vloeiend en te langzaam

                ook ben ik bang dat mn accu de geest gegeven heeft :swear
                dalijk nog een keer controleren op lekstroom….

                Dus voorlopig is de luchtmassameter uit het lijstje van verdachten gezet :D

                #18048124
                bart-gsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2012

                  hey
                  ik heb de zelfde problemen met het verkrijgen van de LMM
                  maar ik haal mijn spullen hier..
                  is iets goedkoper maar nog wel OEM opel
                  http://www.originalcarparts.nl/automerken/opel-onderdelen/corsa/corsa-b/opel-luchtmassameter-1715474585″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                  hij is overgens wel anders qua vorm maar ik denk dat deze wel langer mee zal gaan dan die vierkante blokken
                  p.s. de LMM van een pontiac/chevrolet transporter zou er ook op moeten passen uit het zelfde bouwjaar

                  #18048125
                  tamiya
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 October 2011

                    bart-gsi, lees even het hele topic door. Dan kom je er achter dat de topicstarter al contact heeft gehad met Original Carparts ;)

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.