Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › C16XE LMM Nieuw niet meer te krijgen??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 juli 2012 om 21:34 #18048118
Ik denk dat 8 torxjes losdraaien kapje wisselen 4x weer vast
en de rest wegmoppen makkelijker is
:D19 juli 2012 om 13:20 #18048119http://www.fsrs-opelwebshop.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; al geprobeerd dat is het nieuwe Duparts.
En die kunnen meestal overal nog wel aankomen.19 juli 2012 om 14:27 #18048120Net even op de Live chat gezeten van FSRS Opelwebshop en het blijft een lastig verhaal
hun kunnen hem ook nog leveren maar er zit wel een levertijd aan en eigenlijk boven mn begroting
ook overlegd wat het anders zou kunnen wezen dan mn lmm, meedenkende mensen zijn altijd :thumbhttp://www.fsrs-opelwebshop.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
19 juli 2012 om 15:07 #18048121Kun je niet zo’n ding eerst ff lenen om zeker te zijn? Duur aanschaffen kan altijd nog.
19 juli 2012 om 16:28 #18048122Kameraad van mij heeft een keer het binnenwerk van een ander type in zijn huis gebouwd. Werkte toen weer prima. Moet wel zeggen dat hij toen tijd teveel had en gouden handjes heeft.
22 juli 2012 om 08:44 #18048123Van het weekend ben ik mezelf eerst maar aan het concentreren geweest
op waarom ik hem niet kan uitlezen, met resultaat :Dheb de ecu gewisseld, en een beetje met mn draden gerommeld dat alles zeker 100% contact maakte
en kreeg 2 codes door dmv paperclip methode
eerste was voltage laag brandstofrelais en de tweede stappenmotormn bedrading bij de ecu bekeken
en zag bovenin waar de draadboom door het brandschot gaat 4 netjes bij mekaar geklemde massadraden
het leek me niet echt verdacht, maar besloot toch maar een extra kabeltje vanaf mn chassis te trekken hier naar toe
en waarempel melding spanning brandstofrelais weg king:
ook start hij ineens een heel stuk beterhet hele gasklephuis incl stappenmotor heb ik enkele weken geleden al helemaal gereinigd
ik dacht dat een stappenmotor niet zomaar stuk kon gaan
alleen slecht werken door vervuiling, blijbaar heb ik dat mis :Dverklaart wel de overgebleven symptomen
“stikken”als ik bij stationair toerental het gas in een keer helemaal intrap
te hoog en onregelmatig stationair toerental +- 1100rpm
vannuit toeren terug naar stationair niet vloeiend en te langzaamook ben ik bang dat mn accu de geest gegeven heeft :swear
dalijk nog een keer controleren op lekstroom….Dus voorlopig is de luchtmassameter uit het lijstje van verdachten gezet :D
28 augustus 2014 om 10:44 #18048124hey
ik heb de zelfde problemen met het verkrijgen van de LMM
maar ik haal mijn spullen hier..
is iets goedkoper maar nog wel OEM opel
http://www.originalcarparts.nl/automerken/opel-onderdelen/corsa/corsa-b/opel-luchtmassameter-1715474585″ onclick=”window.open(this.href);return false;
hij is overgens wel anders qua vorm maar ik denk dat deze wel langer mee zal gaan dan die vierkante blokken
p.s. de LMM van een pontiac/chevrolet transporter zou er ook op moeten passen uit het zelfde bouwjaar28 augustus 2014 om 17:24 #18048125bart-gsi, lees even het hele topic door. Dan kom je er achter dat de topicstarter al contact heeft gehad met Original Carparts ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.