c16xe en of x16xe

Forumindex Forums Modellen Corsa c16xe en of x16xe

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228009
    The Red Lizard
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 July 2009

      Een kennis van me heeft een corsa b gsi gekocht met een x16xe motorblok

      Nu klaagde die over stoten en inhouden, raar stationair lopen ect..

      Aangezien ik bij een opeldealer werk, heb ik gezegd dat ik de auto wel uitkon lezen..dit vond ie super dus zette de auto gisteren bij me neer..

      kstap in zet um op kontakt en zie dat er geen motorlampje brand…lampje gemonteerd en jah hoor, deze bleef branden..

      kd8, maak maar een de gasklepschoon, stappenmotortje en wouw de egr eraf halen om te kijken hoe deze uitzag…
      tot me verbazing zit er geen stekker op de egr, en deze is ook nergens te vinden..

      Diverse plekken is met kabelschoentjes en tape(srry mensen kan er niks aan doen) aangepast..

      ik vanmorge opt werk het chasisnummer ingevoerd en ook op kenteken gezocht, maar bij opel is deze auto niet bekent..

      Is in 1998 ingevoerd, maar zelf chassisnummer is onbekend..

      lijkt me vermoeden goed, dat er een x16xe blok ingelegd is, en de kabelboom van de (orginele c16xe) gewoon is blijven zitten…?

      kga hem zo eens uitlezen in me pauze en kijke als ik er wel inkom als ik een x16xe aankies..

      houw julllie op de hoogte

      #17753950
      The Red Lizard
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 July 2009

        tot me grote verbazing ligt er eeen x14xe blok in…

        #17753951
        JeRoN
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Oei, opgelicht? :o

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.