c-kadett kapotte deurklink rechtsvoor

Forumindex Forums Modellen Kadett c-kadett kapotte deurklink rechtsvoor

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254462
    -WJ-
      Lid sinds:
      30 November 2012

      Hallo mensen,

      ik heb een 4 deurs c-kadett uit 1975, en nu bij -4 graden trok ik de deurklink rechtsvoor stuk :(

      De chromen klink zelf is nog in orde, maar 1 van de 2 busjes waar de klink op steunt en op draait (de linker) is afgebroken. Deze busjes zitten vast aan het binnenwerk als ik het goed zie.
      Heeft iemand enig idee of deze binnenwerken nog te koop zijn, of misschien een andere manier om dit te repareren ?
      Ik heb de auto te koop staan (apk tot 9 januari 2015, lpg), en wil em natuurlijk wel volledig werkend verkopen ;)

      #18095831
      076 wokkel
        Lid sinds:
        23 December 2008

        Als het goed is kun je de complete klink eruit halen als je die 2 moertjes los maakt aan de binnenkant van de klink.
        Wel even het stangetje los maken wat vast zit aan je slot!
        Dan kun je zelf even kijken of er wat van te maken is. Maar ik ben bang dat je even een andere moet zoeken.

        Staat de auto hier ook op het forum te koop?

        #18095832
        -WJ-
          Lid sinds:
          30 November 2012

          nee, auto staat nog niet te koop hier op het forum.
          Ik probeer het eerst op de gratis sites (speurders bijv, maar dat moet ook nog), en dan ga ik wel betalen als het niet lukt :)

          #18095833
          Mijncorsa.nl
            Lid sinds:
            24 July 2005

            Hmmm klinkt als een bekend probleem:)

            #18095834
            076 wokkel
              Lid sinds:
              23 December 2008

              Klopt
              En is inderdaad makkelijk op te lossen, enkel heb ik hier geen klinken meer over denk ik.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.