c kadett caravan website

Forumindex Forums Modellen Kadett c kadett caravan website

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210765
    king corsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 January 2005

      graag wil ik een website gaan maken over de c kadett stations die er nog rijden in nederland momenteel, daarvoor ben ik op zoek naar contact met eigenaars van stations.

      als er eigenaars van stations zijn die hier aan mee willen werken hoor ik dat graag

      groetjes math notermans

      #17502411
      c kadett freak
        Lid sinds:
        10 July 2004

        ik weet er nog wel 2 1tje bij mij in de garage en een maat van me heeft er ook 1 wat zijn de plannen dan precies?

        #17502412
        king corsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 January 2005

          mijn idee was om een website te maken met van elke station een
          verhaaltje over de auto wat ermee gedaan is en een aantal foto’s van
          voor een eventuele restauratie en erna,
          zodat de stations die momenteel in nederland nog actief zijn verzamelt bij elkaar staan

          #17502413
          c kadett freak
            Lid sinds:
            10 July 2004

            is wel leuk ik wil wel mee helpen eraan zal ff vragen of die andere jongen dat ook wil maar denk het wel hoor

            #17502414
            king corsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 January 2005

              als hij ook meedoet zijn we al met 4 stations, op hyves heb ik ook een oproepje gezet op de c kadett station hyves, kijken of er daar nog meer uit komen, ik zou het dan ook leuk vinden als we alle stations bij elkaar krijgen

              domeinnaam is al geregistreerd, http://www.ckadettcaravan.nl
              ik zal komende week alvast een begin maken met mijn eigen station

              #17502415
              ar
                Lid sinds:
                20 November 2004

                Ik heb ook een c station en weet nog een ander zal het even aan hem doorgeven.

                #17502416
                fun driver
                  Lid sinds:
                  21 April 2009

                  ik heb ook een caravan,en een maat van mij ook.wisten jullie dat erook een hyves is van de c-caravan??
                  ben ik trouwens de beheerder van.
                  greetz:D

                  #17502417
                  king corsa
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 January 2005

                    origineel gepost door fun driver
                    ik heb ook een caravan,en een maat van mij ook.wisten jullie dat erook een hyves is van de c-caravan??
                    ben ik trouwens de beheerder van.
                    greetz:D

                    dan heb je me afgelopen week toegevoegd, daar heb ik vorige week een krabbel geplaatst

                    mail me maar foto’s dan plaats ik ze op de site, graag ook de gegevens van de auto erbij
                    graag zou ik het volgende op de site bij de auto’s plaatsen:
                    – specs van de auto, origineel en eventueel het huidige
                    – hoelang deze in je bezit is
                    – de staat waarin hij aangekocht is. liefst met foto’s
                    – de staat waarin hij nu verkeerd, uiteraard ook met foto’s
                    – de geschiedenis indien bekend
                    – de toekomstplannen als die er zijn

                    Daarnaast zou ik graag adresgegevens en een telefoonnummer van jullie krijgen om in de toekomst contact te houden, deze plaats ik uiteraard niet op de site

                    #17502418
                    KERNI
                      Lid sinds:
                      28 August 2004

                      Goed iedee, ik heb er ook een zal binnenkort wel even fotos stuuren……

                      Gr.kerni

                      #17502419
                      Anoniem
                        Lid sinds:
                        1 January 1970

                        Wij hadden een caravan, maar deze is helaas laatst gestolen!
                        Wel een apart idee..

                        #17502420
                        fun driver
                          Lid sinds:
                          21 April 2009

                          origineel gepost door king corsa

                          origineel gepost door fun driver
                          ik heb ook een caravan,en een maat van mij ook.wisten jullie dat erook een hyves is van de c-caravan??
                          ben ik trouwens de beheerder van.
                          greetz:D

                          dan heb je me afgelopen week toegevoegd, daar heb ik vorige week een krabbel geplaatst

                          mail me maar foto’s dan plaats ik ze op de site, graag ook de gegevens van de auto erbij
                          graag zou ik het volgende op de site bij de auto’s plaatsen:
                          – specs van de auto, origineel en eventueel het huidige
                          – hoelang deze in je bezit is
                          – de staat waarin hij aangekocht is. liefst met foto’s
                          – de staat waarin hij nu verkeerd, uiteraard ook met foto’s
                          – de geschiedenis indien bekend
                          – de toekomstplannen als die er zijn

                          Daarnaast zou ik graag adresgegevens en een telefoonnummer van jullie krijgen om in de toekomst contact te houden, deze plaats ik uiteraard niet op de site [/quote

                          dat klopt dat ben ik,zal binnenkort ff wat foto’s maken en mail je die dan door.;)]

                          #17502421
                          giuliettaevo
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 November 2006

                            Vriend van mij heeft denk ik de bekendste van nederland….

                            Staan aardig wat filmpjes van op Youtube. matzwart met een c20let erin en meestal veel rook aan de achterkant…

                            Auto staat stil en wordt opgeknapt met o.a. een dikkere motor e.d.

                            Zal hem vragen of hij iets wil zeggen of foto’s wil laten zien.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.