c kadett 1300 ! dus niet 1200 sc dus , met foto’s

Forumindex Forums Modellen Kadett c kadett 1300 ! dus niet 1200 sc dus , met foto’s

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    ikdenman
    Deelnemer

nou hier is ie dan ! niet de mooiste maar wel een harde . ik ga hem opknappen dus er komen wel meer foto’s aan .

het is de planning om de dett zelf te spuiten !
      ik heb alwel het originele bakkelieten stuur gewisselt met een victor sport stuur !

GS2.6
      Deelnemer

Kijk trouwens eens als je interesse hebt, naar de motorsteun aan de bijrijderskant, daarvoor zou je gaten bij moeten tappen, hebben hun dat ook gedaan (is dat te zien) ?

pipo

zo.n blok lag ook in mijn coupe loopt best goed

ikdenman
          Deelnemer

@GS2.6 wrote:

Kijk trouwens eens als je interesse hebt, naar de motorsteun aan de bijrijderskant, daarvoor zou je gaten bij moeten tappen, hebben hun dat ook gedaan (is dat te zien) ?

ja die rechter steun is aangepast heb net even gekeken !

de dett staat inmiddels in de garage en ik ben begonnen om hem aan de buitenkant kaal te maken ! de voorkant ik nu zo goed als kaal . morgen verder en een begin maken met schuren !

en pipo het loopt best lekker dat sc blokje

cd-design

@a3corsa wrote:

(een OHC ipv OHV, dus een aluminium blok met aluminium cilinderkop)

Dacht toch echt dat de eerste Opel motor die volledig allu was een 2.2eco-pech was.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.