Bypassen van de originele brandstofdrukregelaar

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Bypassen van de originele brandstofdrukregelaar

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271974
    Ben_M
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 January 2010

      Aangezien ik met een instelbare brandstofdrukregelaar ga werken zal ik de originele moeten uitsluiten. Hoe doe ik dit? Zelf zat ik te denken om het gat in het midden (met de pijl) door te boren in de injectierail, zodat de brandstof direct vanuit de rail naar de uitgaande poort kan stromen. Als ik dan de ori drukregelaar terug monteer zou alles gewoon weer dicht moeten zijn, alleen zou deze dan geen functie meer hebben. Klopt dit, of werkt dit niet en moet ik het op een andere manier oplossen?

      #18284960
      corsaracer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 January 2005
        #18284961
        freek corsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 December 2004

          Ik heb de originele gewoon laten zitten.

          Als je de druk verhoogd, dan doet de originele drukregelaar zijn werk niet meer.

          Als je de druk verlaagd, dan houdt de originele drukregelaar de druk op 2,5 bar danwel 3 bar.

          Bij mij werkt het prima.

          #18284962
          corsaracer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 January 2005

            kan idd ook zoals freek zegt :thumbup

            #18284963
            Ben_M
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 January 2010

              Ik zal van het weekend eens kijken hoe ik het oplos. Denk gewoon doorboren en dan blindstoppen in de gaten en netjes afdekken. Kan eventueel ook zelf wat frezen a la tx motorsport bypass. :thumbup

              #18284964
              Ben_M
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 January 2010

                Zo, ik heb het al opgelost, half uurtje werk en ziet er netjes uit. Middelste gat doorgeboord in de rail en daarna alle 3 de gaten afgedopt.

                #18284965
                KRSA2000
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 February 2009

                  En nu heb je geen retour meer…

                  #18284966
                  Ben_M
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    25 January 2010

                    Jawel hoor, kijk maar eens goed naar de eerste 2 foto’s ;)

                    #18284967
                    KRSA2000
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      25 February 2009

                      Hoe lang zijn de schroeven/slugs die je gebruikt hebt?
                      Ze lijken namelijk te lang te zijn…

                      #18284968
                      Ben_M
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        25 January 2010

                        10mm. De draad zit dieper getapt als dat de pluggen lang zijn. Is ook conische draad. Heb een volledig vrije doorgang van de rail naar de uitvoer :thumb

                        #18284969
                        KRSA2000
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          25 February 2009

                          :thumb

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.