bus-geluid in 5e versnelling Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia bus-geluid in 5e versnelling Insignia

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261898
    Willem61
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 November 2013

      Heb sinds een week een zoemend soort bus-geluid in mijn 5e versnelling van mijn Insignia 1.6 Turbo.
      Baarde mij wel zorgen, aangezien ik eind dec naar oostenrijk moet rijden, dus net ff langs de dealer gereden.
      Het blijkt dat het lager van de 5e (en 6e) versnelling stuk is.
      Het is een M32 bak, en komt vaker voor volgens de dealer.
      Deze bak zit ook in bepaalde type’s astra diesel, zafira, en als ik het goed heb ook in de Insignia met de 1.6 CDI motor (weet ik niet zeker)
      Iemand ervaring met soorgelijk probleem ??? is er een coulance regeling van opel ???
      auto is van juni 2010, en heeft pas 62000 km op de teller staan.
      Ik verwacht dat een bak wel iets langer mee gaat…

      #18192296
      nicocorsa
        Lid sinds:
        6 June 2006

        de m32 heeft een probleem in astra h zafira b vectra c ja .

        maar normaal heeft de versnellingsbak in de nieuwere modelen een extra olie kanaal .

        #18192297
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Goede dealer vervangt hem in iedergeval onder coulance of garantie. Als het een M32 is met dit probleem.

          #18192298
          nicocorsa
            Lid sinds:
            6 June 2006

            een goede dealer heeft hier niks mee te maken .

            dealers hebben ook de regels te volgen . zou jij op eigenrekening iemand versnellingsbak gaan herstellen terwijl klant dit wil onder garantie en het eigenlijk niet mogelijk is. onder volledige garantie . er bestaan tussenkomsten ja maar die worde besproken met de klant zelve .

            #18192299
            Opelkees
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 September 2007

              Met deze kilometerstand en jaren krijg je nog wel aardig coulance hoor..

              gewoon even opvragen via de Opel dealer en je weet zo wat je zelf moet betalen en wat Opel betaald.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.