Buiten verlichting?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Buiten verlichting?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277334
    DirtyDutchman
      Lid sinds:
      2 July 2016

      Hallo ik heb een korte vraag over de buitenverlichting van mijn opel zafiratourer van 2012.
      Mijn pa heft een opel insignia met Automatic Light Control,als hij de auto ontgrendelt met zijn afstandsbediening gaat de buitenverlichting (Koplampen) aan.
      Ik heb ook Automatic Light Control op mijn zafira zitten maar kan nergens wat vinden hoe ik dit ook aan kan zetten,of is dit een apparte optie die je kunt bestellen ?

      Bvd. :thumbup

      #18322920
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Als jouw auto het ook zou moeten hebben moet je deze optie eventueel aanzetten. Kun je bij de dealer laten doen of met de Op-com zou je het mogelijk ook zelf kunnen aan en uit zetten.

        De functie die je beschrijft word ook wel “coming home” genoemd meen ik. Wanneer de auto ontgrendeld word gaat de verlichting aan zodat je kunt zien waar je loopt als het goed donker is op een parkeerplaats. :thumb

        #18322921
        DirtyDutchman
          Lid sinds:
          2 July 2016

          Bedankt heb even gezocht op “coming home” en heb het nu in kunnen schakelen via het instellingen op het navigatiesysteem, kon verschillende tijden instellen van het brandduur en de knop van de verlichting moest op auto blijven staan, anders deed die het niet.
          Bedankt. :thumbup

          #18322922
          Erwin
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Hallo,

            Waar kun je dit exact Instellen?

            Bvd,

            Erwin

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.