Bringgo app

Forumindex Forums Modellen Adam Bringgo app

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264972
    rapido70
      Lid sinds:
      5 November 2009

      Hallo

      Wie heeft voor mij de oplossing

      Ik heb van de week de app Bringgo aangeschaft, maar deze werkt niet en dit terwijl de gratis versie wel werkte. Mijn Iphone blijft maar aangeven dat hij geen verbinding met de server krijgt. Inmiddels heb ik mijn 70 euro terug gestort gekregen maar hoop eigenlijk dat er iemand is die de oplossing heeft. Nu rij ik rond in mijn Adam zonder navi en das balen :(

      #18226458
      adam_100pk
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 August 2013

        De BringGo app is volgens mij rommel en kan je beter niet als navigatie gebruiken, de navigatiestem hapert en de verbinding valt weg met Intellilink en start niet automatisch terug op bij gebruik Iphone4 zonder Flexdock.

        Gebruik je een Flexdock, welke smartphone gebruik je?

        Opel heeft een mooi verhaal hoe geweldig de Adam de smartphone ondersteunt maar voor navigatie werkt een Tomtom Go 6000 veel beter dan een BringGo navigatieapp. Het kan ook wel eens voorkomen dat een TomTom crasht maar hoogstens 1 maal op 100 ritten en de TomTom start automatisch weer op, bij BringGo navigatie bij 1 op de 2 ritten een crash en je riskeert een boete want je moet de smartphone bedienen tijdens het rijden om de navigatie weer werkend te krijgen, dus een onveilige app wanneer de aandacht van het autorijden wordt afgeleid.

        #18226459
        rapido70
          Lid sinds:
          5 November 2009

          Bedankt voor je reactie. Heb hem inmiddels aan de praat door de app via ITunes te downloaden. Hierna pakte mijn Iphone 4S hem gewoon op. Verder heb ik geen problemen met de app.

          Andere navigatie systemen kunnen niet op de Adam worden aangesloten zover ik weet en aangezien ik een mooi scherm in mijn auto het is het wel zo leuk dat ik hier ook gebruik van maak, maar ben eigenlijk nog op zoek naar de mogelijkheid om het scherm vrij te schakelen voor beeld zodat ik zelf een navigatie op dit scherm kan aansluiten. bijv. het VDO systeem pc 5200.

          :thumb

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.