Bringgo app niet meer compatibel android 9

Forumindex Forums Modellen Adam Bringgo app niet meer compatibel android 9

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367911
    Geert timmerman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 August 2019

      Ik heb onlangs een opel adam met de bringgo app aangekocht (een wagen van net 3 jaar)

      Nu wil ik de app installeren op mijn smartphone en blijkt dat de app niet kan geinstalleerd worden op een android 9 smartphone (de nieuwe generatie) en dat er geen ondersteuning meer is voor android 8.

      Hiervoor heb ik contact opgenomen met bringgo – deze schuiven de bal door naar Opel.

      Opel zegt op zijn beurt dat het de verantwoordelijkheid is van Bringgo.

      Volgens mij is dit een gedeelde verantwoordelijkheid en is het Opel die een overeenkomst aangegaan is met Bringgo en niet wij.

      Opel weigert dus om service te geven naar zijn klanten toe en hierdoor zit ik met een opel adam van nauwelijks 3 jaar oud met een waardeloze boordcomputer.  Ook was er een uitleg over een overname van Opel door …. – ook al is er een overname, de verantwoordelijkheden gaan ook mee.

      Ik zou zeggen , Opel ….     goed bezig.   Als dit niet opgelost raakt komt er nooit nog een opel op mijn hof – mijn eerste ervaring met Opel is er al meteen eentje in mineur !!

      Dus, iedereen met de bringgo app – bij aanschaffing van een nieuwe smartphone (of zelfs een i-phone), verder gebruik van de app zal niet meer mogelijk zijn !

      Bestaat er een andere mogelijkheid om dit probleem op te lossen ?

      #18368587
      AnsN
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 September 2019

        Ik heb hetzelfde probleem. Nieuwe telefoon 9.0, en geen navigatie meer. Ik heb BringGo gemaild met de vraag welke oplossing ze voor dit probleem gaan aanbieden…

        #18368885
        AnsN
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 September 2019

          [quote quote=18368587]Ik heb hetzelfde probleem. Nieuwe telefoon 9.0, en geen navigatie meer. Ik heb BringGo gemaild met de vraag welke oplossing ze voor dit probleem gaan aanbieden…[/quote]

          Nog geen reactie gekregen op mijn mailtje aan #BringGo, inmiddels al ruim 2 weken geleden…

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.