Brembo covers

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Brembo covers

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #18209856
    vectra-rene
      Lid sinds:
      15 August 2011

      @Kano wrote:

      Dit is inderdaad nep… dus? Het is weinig anders dan de angel-eyes (BMW), de led-strips, irmscher stickers en grills, etc.
      Iedereen moet maar doen wat hij/zij mooi vindt.

      Dat vind ik ook sluit mij daarbij aan en wardeer ieder zn smaak,kraak het niet af maar zoek er de creativiteit van op!

      #18209857
      Seth
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 September 2009

        Op gebied van koplamp ledstrip ben ik het volledig met je eens maar sls je Devil Eyes of Angel Eyes koopt, koop je de gehele koplamp (dus ook de werking ervan).
        Hetzelfde vergelijk met Brembo covers (de show) of degelijk Brembo remmen met klauwen te kopen :)

        Zoals men hier al zegt uiteraard knalt iedereen op zijn auto wat ie zelf wil ;) maar ik zou het persoonlijk niet echt vertrouwen mits het plastiek is en plastiek dat warm wordt met remtemperatuur van 400°C zou ik toch geen risico willen nemen…. Dan zou ik liever geperforeerde en/of gegroevde remschijven kopen (duur) en die klauwen schilderen… 8)

        #18209858
        gose91
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 November 2013

          Ik vind het alleen sneu als er overduidelijk een andere motor in ligt dan dat GTI, OPC of AMG badges doen vermoeden. Het tegenovergestelde van een sleeper dus.
          Voor de rest hangt/plakt iedereen zijn auto maar vol zoals ie wil wat mij betreft

          #18209859
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            @Jerremy wrote:

            Oja, gelijk van 4 naar 5 gaats ook… Die moeite wel genomen, maar wel plastic covertjes erop zetten.. :???:

            is niet de zelfde auto ;)
            ff beter kijken voor je n reactie ventileerd :jerry :jerry
            is niet eens de zelfde kleur carresorie

            verder vind ik het ook nix ;) :puke

            @GTS Vectra wrote:

            Hier wat :kewlpics

            #18209860
            Kano
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2012

              @Seth wrote:

              Op gebied van koplamp ledstrip ben ik het volledig met je eens maar sls je Devil Eyes of Angel Eyes koopt, koop je de gehele koplamp (dus ook de werking ervan).
              Hetzelfde vergelijk met Brembo covers (de show) of degelijk Brembo remmen met klauwen te kopen :)

              Zoals men hier al zegt uiteraard knalt iedereen op zijn auto wat ie zelf wil ;) maar ik zou het persoonlijk niet echt vertrouwen mits het plastiek is en plastiek dat warm wordt met remtemperatuur van 400°C zou ik toch geen risico willen nemen…. Dan zou ik liever geperforeerde en/of gegroevde remschijven kopen (duur) en die klauwen schilderen… 8)

              Dus bij een ledstrip koop je niet de werking? Volgens mij werkt die ook gewoon als je hem netjes aansluit.
              Je originele koplamp werkt ook zonder een vervanging door angel eyes etc. En volgens mij is er nog steeds maar één automerk dat ze origineel levert. Dus de rest is nep?
              Je remmen werken ook zonder extra kapje etc etc.
              Spoilers en skirts doen in 99 % van de gevallen ook niks goeds voor de wegligging, zeker niet op de openbare weg (drempels, slechte weg etc). Dus ook nep?

              Het is een smaakkwestie.

              #18209861
              Jerremy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 October 2004

                Dat had ik ook wel gezien, ondanks dat bij de bovenste foto (4 gaats) de carrosserie kleur lastig te zien is.
                Het wiel is zowiezo anders. Los van dat alles, wat ik bedoel waar ’t om gaat is dat (als dit uit een brochure van de covers o.i.d. komt) het niet echt consistent is om met montage 4 gaats te laten zien, eind resultaat een andere auto blijkt het. Laat dan het resultaat van de auto met 4 gaats zien.

                en verder ‘ventileer’ ik wat ik wil hier :thumb

                @louwe 16 klepper wrote:

                is niet de zelfde auto ;)
                ff beter kijken voor je n reactie ventileerd :jerry :jerry
                is niet eens de zelfde kleur carresorie

                verder vind ik het ook nix ;) :puke

                #18209862
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  @Jerremy wrote:

                  Dat had ik ook wel gezien, ondanks dat bij de bovenste foto (4 gaats) de carrosserie kleur lastig te zien is.
                  Het wiel is zowiezo anders. Los van dat alles, wat ik bedoel waar ’t om gaat is dat (als dit uit een brochure van de covers o.i.d. komt) het niet echt consistent is om met montage 4 gaats te laten zien, eind resultaat een andere auto blijkt het. Laat dan het resultaat van de auto met 4 gaats zien.

                  en verder ‘ventileer’ ik wat ik wil hier :thumb
                  je ventileert maar raak :jerry
                  enkel postte je iets over een ombouw naar 5 gaats
                  dat is waarschijnlijk niet gebeurd ;)
                  voor de rest boeit t me allemaal niet zo wie wat post
                  als de info maar klopt :jerry :jerry

                  @louwe 16 klepper wrote:

                  is niet de zelfde auto ;)
                  ff beter kijken voor je n reactie ventileerd :jerry :jerry
                  is niet eens de zelfde kleur carresorie

                  verder vind ik het ook nix ;) :puke

                  #18209863
                  jraaf
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 January 2008

                    ‘Optische tuning’ king: Ieder z’n ding :thumb
                    Als je er zelf maar happy mee bent. :afro

                    Groet jraaf

                    #18209864
                    Corsa_GSi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Spaar dan door voor een echt setje remmen. :vertag

                      #18209865
                      kaneelschep
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 November 2004

                        Hier zie je die idioten van Mighty car mods ze op een civic plakken. Op hun eigen manier natuurlijk.
                        Kan je goed de kwaliteit, pasvorm, etc zien. :)
                        Vanaf 28min beginnen ze aan de Brembo covers.
                        [youtube:n1tm9ggg]http://www.youtube.com/watch?v=inPcN55Osmo[/youtube:n1tm9ggg]

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.