Forumindex › Forums › Techniek › Cih › Brandstofslangen aansluiten 2.2 CIH
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 augustus 2017om 16:03 door Werkhovense.
-
AuteurBerichten
-
12 augustus 2017 om 16:40 #18347152
Hallo allen,
ik had een vraag wat betreft de benzineslang aansluitingen. De slang vanaf de brandstofpomp, gaat die naar het T stuk of naar de druk regelaar? Het gaat hier om een injectie motor. De motor is voorzien van een ingekorte 3 liter buis.
Bedankt!13 augustus 2017 om 18:09 #18347186De brandstofdrukregelaar zit op de retour.
14 augustus 2017 om 13:16 #18347204zeg Werkhovense, als je hem aan de praat hebt moet je eens kijken wat ie dan met je bougies doet.
Heb zelf ook zo’n ingekorte buis gemonteerd met open sportfilter maar kost me wel een berg bougies. Op een of andere manier krijgt ie nu te veel benzine in zijn mengsel en heb ik al gauw matzwarte bougies die het één voor één laten afweten.Ik heb nu andere bougies gemonteerd, een andere warmtegraad, maar heeft sinds dien niet meer gereden, dus kan ik daar nog niets over zeggen.
14 augustus 2017 om 23:00 #18347232[quote quote=18347204]zeg Werkhovense, als je hem aan de praat hebt moet je eens kijken wat ie dan met je bougies doet.
Heb zelf ook zo’n ingekorte buis gemonteerd met open sportfilter maar kost me wel een berg bougies. Op een of andere manier krijgt ie nu te veel benzine in zijn mengsel en heb ik al gauw matzwarte bougies die het één voor één laten afweten.Ik heb nu andere bougies gemonteerd, een andere warmtegraad, maar heeft sinds dien niet meer gereden, dus kan ik daar nog niets over zeggen.
[/quote]
Die ingekorte 30E inlaat, is niet de reden dat de bougies zwart worden.
15 augustus 2017 om 09:57 #18347240Kan zijn, maar in mijn geval speelt het wel nadat ik die ingekorte buis gemonteerd heb. Vandaar dat ik het even meld.
Heb jij andere suggesties?
15 augustus 2017 om 11:17 #18347243[quote quote=18347240]Kan zijn, maar in mijn geval speelt het wel nadat ik die ingekorte buis gemonteerd heb. Vandaar dat ik het even meld.
Heb jij andere suggesties?
[/quote]
Was er niet een MANTABLOG waar je info kon vinden, om het L-JETRONIC inspuitsysteem door te kunnen meten?
Te hoog brandstofverbruik: Verstuivers lek, brandstofdruk te hoog, Temperatuurvoeler 2 defect, koudestartverstuiver lekt.
Je hebt dus de zaak los gehaald om de ingekorte inlaatbuis te kunnen monteren, daarbij moest je ook de oude injectoren overzetten, is dat ook gebeurt?
En enkele stekkers los op de thermostaathuis?
Ga de zaak eens bij langs, en bij twijfel de zaak los maken en verder kijken.15 augustus 2017 om 11:20 #18347244Hierbij de LINK!
19 augustus 2017 om 16:03 #18347380Hallo,
bedankt voor de info. Brandstof een minuut laten draaien er hij pompt er 1.5 liter benzine uit. Nou is het zo dat als ik de bougies eruit haal ze zeik nat zijn.Als ik dan de motor start met de bougies eruit dan weet ik wel waarom ze nat zijn. Er komt echt mega veel benzine uit de bougie poorten. Het meeste bij de 1ste en 2de cilinder. Ook af en toe bij cilinder 3 en bij cilinder 4 heeeeel af en toe. Als ik de contacten verwissel van cilinder 3 en 4 spuit de 4de wel in. Ergens klopt er iets niet.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.