Brandstofslangen aansluiten 2.2 CIH

Forumindex Forums Techniek Cih Brandstofslangen aansluiten 2.2 CIH

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18347152

    Werkhovense
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 3
    Lid sinds:
    22 January 2012

    Hallo allen,
    ik had een vraag wat betreft de benzineslang aansluitingen. De slang vanaf de brandstofpomp, gaat die naar het T stuk of naar de druk regelaar? Het gaat hier om een injectie motor. De motor is voorzien van een ingekorte 3 liter buis.
    Bedankt!

    #18347186

    jethro
    Participant
    • Topics 24
    • Reacties 2039
    Lid sinds:
    3 February 2008

    De brandstofdrukregelaar zit op de retour.

    #18347204

    hinterachse
    Participant
    • Topics 40
    • Reacties 107
    Lid sinds:
    6 January 2012

    zeg Werkhovense, als je hem aan de praat hebt moet je eens kijken wat ie dan met je bougies doet.
    Heb zelf ook zo’n ingekorte buis gemonteerd met open sportfilter maar kost me wel een berg bougies. Op een of andere manier krijgt ie nu te veel benzine in zijn mengsel en heb ik al gauw matzwarte bougies die het één voor één laten afweten.

    Ik heb nu andere bougies gemonteerd, een andere warmtegraad, maar heeft sinds dien niet meer gereden, dus kan ik daar nog niets over zeggen.

    #18347232

    jethro
    Participant
    • Topics 24
    • Reacties 2039
    Lid sinds:
    3 February 2008

    zeg Werkhovense, als je hem aan de praat hebt moet je eens kijken wat ie dan met je bougies doet.
    Heb zelf ook zo’n ingekorte buis gemonteerd met open sportfilter maar kost me wel een berg bougies. Op een of andere manier krijgt ie nu te veel benzine in zijn mengsel en heb ik al gauw matzwarte bougies die het één voor één laten afweten.

    Ik heb nu andere bougies gemonteerd, een andere warmtegraad, maar heeft sinds dien niet meer gereden, dus kan ik daar nog niets over zeggen.

    Die ingekorte 30E inlaat, is niet de reden dat de bougies zwart worden.

    #18347240

    hinterachse
    Participant
    • Topics 40
    • Reacties 107
    Lid sinds:
    6 January 2012

    Kan zijn, maar in mijn geval speelt het wel nadat ik die ingekorte buis gemonteerd heb. Vandaar dat ik het even meld.

    Heb jij andere suggesties?

    #18347243

    jethro
    Participant
    • Topics 24
    • Reacties 2039
    Lid sinds:
    3 February 2008

    Kan zijn, maar in mijn geval speelt het wel nadat ik die ingekorte buis gemonteerd heb. Vandaar dat ik het even meld.

    Heb jij andere suggesties?

    Was er niet een MANTABLOG waar je info kon vinden, om het L-JETRONIC inspuitsysteem door te kunnen meten?

    Te hoog brandstofverbruik: Verstuivers lek, brandstofdruk te hoog, Temperatuurvoeler 2 defect, koudestartverstuiver lekt.

    Je hebt dus de zaak los gehaald om de ingekorte inlaatbuis te kunnen monteren, daarbij moest je ook de oude injectoren overzetten, is dat ook gebeurt?
    En enkele stekkers los op de thermostaathuis?
    Ga de zaak eens bij langs, en bij twijfel de zaak los maken en verder kijken.

    #18347244

    jethro
    Participant
    • Topics 24
    • Reacties 2039
    Lid sinds:
    3 February 2008
    #18347380

    Werkhovense
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 3
    Lid sinds:
    22 January 2012

    Hallo,
    bedankt voor de info. Brandstof een minuut laten draaien er hij pompt er 1.5 liter benzine uit. Nou is het zo dat als ik de bougies eruit haal ze zeik nat zijn.

    Als ik dan de motor start met de bougies eruit dan weet ik wel waarom ze nat zijn. Er komt echt mega veel benzine uit de bougie poorten. Het meeste bij de 1ste en 2de cilinder. Ook af en toe bij cilinder 3 en bij cilinder 4 heeeeel af en toe. Als ik de contacten verwissel van cilinder 3 en 4 spuit de 4de wel in. Ergens klopt er iets niet.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.