Brandstofprijzen

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Brandstofprijzen

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 447)
  • Auteur
    Berichten
  • #17974440
    iquick
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 July 2011

      @-BlendjuH- wrote:

      Als je dus net zoals de meeste alles zat bent hiero :argue
      En je wilt er tegen staken krijg je een boete of taakstraf :wtf
      Mits dit op de snelweg gebeurt :swear
      Zelfs deze acties kan je dan niet doen omdat je GENAAID word in dit land

      Kijk je kan met een groot groep bekend maken dat we actie gaan voeren en je kan met 5 auto’s actie voeren zonder het te melden. Er zit een groot verschil tussen deze twee. Kies je voor een groot groep en je meld het zodat de staat ook ervan op de hoogte is, dan maak je meer kans dat de politie het toe laat, ze kunnen niks zeggen als de helft van alle autobezitters eraan meedoen. Maar als we met een groepje van 5 auto’s gaan en dat zonder het te melden dan zegt de politie opruimen die handel krijg je kat en muis spel. Ze laten het er dan niet bij zitten krijg je boete plus taakstraf en je rijbewijs kan zelfs ingevorderd worden. Dus willen we dit realiseren, dan roepen we alle fora’s bij elkaar en dan landelijk bekend maken. Natuurlijk niet alleen opel fora’s maar ook audi, bmw seat en skoda rijders als het maar bekend wordt. Opel zet dan bijv A20 af, Audi rijders weer de A4 en ga zo maar door. Kijk maar naar het openbaar vervoer of de schoonmakers die wel eens het werk plat gooien dan is er ook altijd gaos. Altijd van te voren in de pers dus aangeven dat het gaat gebeuren. Zo voorkom je problemen en ongelukken als je langzaam wil afremmen op de snelweg. En een ding is zeker, actie voeren helpt altijd :thumbup

      De staat naait je gewoon hard. Hadden we maar de gulden nog dan hadden we dit ook niet meegemaakt. De staat neemt in maar wat krijg je er voor terug? Stijgt ons loon? Veel mensen lopen er juist zwaar op achteruit.

      #17974442
      -BlendjuH-
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2008

        @iquick wrote:

        @-BlendjuH- wrote:

        Als je dus net zoals de meeste alles zat bent hiero :argue
        En je wilt er tegen staken krijg je een boete of taakstraf :wtf
        Mits dit op de snelweg gebeurt :swear
        Zelfs deze acties kan je dan niet doen omdat je GENAAID word in dit land

        Kijk je kan met een groot groep bekend maken dat we actie gaan voeren en je kan met 5 auto’s actie voeren zonder het te melden. Er zit een groot verschil tussen deze twee. Kies je voor een groot groep en je meld het zodat de staat ook ervan op de hoogte is, dan maak je meer kans dat de politie het toe laat, ze kunnen niks zeggen als de helft van alle autobezitters eraan meedoen. Maar als we met een groepje van 5 auto’s gaan en dat zonder het te melden dan zegt de politie opruimen die handel krijg je kat en muis spel. Ze laten het er dan niet bij zitten krijg je boete plus taakstraf en je rijbewijs kan zelfs ingevorderd worden. Dus willen we dit realiseren, dan roepen we alle fora’s bij elkaar en dan landelijk bekend maken. Natuurlijk niet alleen opel fora’s maar ook audi, bmw seat en skoda rijders als het maar bekend wordt. Opel zet dan bijv A20 af, Audi rijders weer de A4 en ga zo maar door. Kijk maar naar het openbaar vervoer of de schoonmakers die wel eens het werk plat gooien dan is er ook altijd gaos. Altijd van te voren in de pers dus aangeven dat het gaat gebeuren. Zo voorkom je problemen en ongelukken als je langzaam wil afremmen op de snelweg. En een ding is zeker, actie voeren helpt altijd :thumbup

        De staat naait je gewoon hard. Hadden we maar de gulden nog dan hadden we dit ook niet meegemaakt. De staat neemt in maar wat krijg je er voor terug? Stijgt ons loon? Veel mensen lopen er juist zwaar op achteruit.

        IK ZEG DOEN !!!!
        Maar ik denk dat we dan ook iets van anwb of routemobiel e.d achter ons moeten hebben staan …
        Dit lijkt mij een zeer goed idee om is een keer wat te doen hier …
        We laten alleen maar over ons heen walsen omdat we te bang zijn om een boete te krijgen of dat de baas zegt
        nee , je krijgt daar geen vrij voor :hmmz
        Ik denk dat we ook een hoop kunnen bereiken met de transportsector ?
        Die moeten immers VEEL tanken , en dat kost hun ook weer geld :puke

        #17974443
        soepkiepe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2010

          gister getankt.
          166.9

          15 euro.
          8.99 liter geloof ik

          #17974444
          DMLB ceo
            Lid sinds:
            27 June 2011

            Waar en wanneer gaan we staken :jerry

            #17974445
            TonSR
              Lid sinds:
              29 October 2007

              het idee is wel goed,,,maar een tiepiese holander die zeg
              warom ik hij doet het toch al.
              als auto rijdend nederland nu eens met zijn alle de auto 1 week laat staan
              dan hebben ze een feessie er komt niemand meer op tijd op zijn werk
              want het openbaar vervoer kan het niet aan en het geeg een mooie klap in
              het staats inkomen mischien dat ze dan wakker worden.
              maaar ik denk het niet hoor.
              vgr tonsr

              #17974446
              -BlendjuH-
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 April 2008

                @TonSR wrote:

                het idee is wel goed,,,maar een tiepiese holander die zeg
                warom ik hij doet het toch al.
                als auto rijdend nederland nu eens met zijn alle de auto 1 week laat staan
                dan hebben ze een feessie er komt niemand meer op tijd op zijn werk
                want het openbaar vervoer kan het niet aan en het geeg een mooie klap in
                het staats inkomen mischien dat ze dan wakker worden.
                maaar ik denk het niet hoor.
                vgr tonsr

                Helaas is dit waar wat je zegt Ton ,

                Mijn vadertje lief zei dit ook al zo vaak :D
                Maar ja , misschien kunnen we Nederland zo gek krijgen om wel mee te doen …
                Maar hoe pak je zoiets aan ?
                Iemand ideen :wtf
                Misschien kunnen wij hier dan toch iets aan doen en laten we
                deze keer niet over ons heen lopen …
                Dat hebben we al vaak genoeg laten doen :swear

                #17974447
                Oenatje
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  ik mis nog iets in de poll.

                  paard kopen en daarmee naar het werk.

                  terug naar vroeger

                  #17974448
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    @TonSR wrote:

                    het idee is wel goed,,,maar een tiepiese holander die zeg
                    warom ik hij doet het toch al.
                    als auto rijdend nederland nu eens met zijn alle de auto 1 week laat staan
                    dan hebben ze een feessie er komt niemand meer op tijd op zijn werk
                    want het openbaar vervoer kan het niet aan en het geeg een mooie klap in
                    het staats inkomen mischien dat ze dan wakker worden.
                    maaar ik denk het niet hoor.
                    vgr tonsr

                    auto een week laten staan red denk ik niemand.
                    is wel een leuk idee maar denk dat je alsnog veel autos ziet rijden.
                    wat wel mogelijk is is om gewoon 1 week niet te tanken.
                    maar voor de transport sector word dat waarschijnlijk weer lastig.
                    als er 1 week nergens getankt word zijn de benzine pompen zeker niet blij.

                    wat ook mogelijk is om te proberen om voor het staken eerst eens een andere actie te doen.
                    ff uitzoeken welke pomp station de duurste is, zal waarschijnlijk shell of bp zijn.
                    dan op een 1 of andere manier aan heel nederland te verzoeken om 1 week niet bij die pomp te tanken (volgens mij is zoiets al eerder gedaan zelfs)
                    en dan ook duidelijk maken aan de desbetreffende maatschappij waarom.
                    deze zal vervolgens na 1 week zoveel verlies draaien dat die toch moet zakken in de prijs.
                    dan gaan de andere pompen wel concureren waarschijnlijk en ook zakken;)

                    #17974449
                    Robc20xe
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      20 April 2011

                      gek genoeg is de bp hier 10 cent per liter goedkoper dan de texaco, die maakt het echt te gek met 1.75 voor euro 95, wil niet eens weten hoe duur 98 daar is.

                      #17974450
                      gertjuh1968
                        Lid sinds:
                        20 February 2011

                        kunnen we sbs6 er niet bij halen………. dan moeten we denk ik een woordvoerder erbij hebben ????????

                        #17974451
                        -BlendjuH-
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 April 2008

                          Ik denk dat we eerst een lijst moeten maken met de mensen die ook echt mee willen doen ;)
                          En deze lijst ook op andere forums zetten en kijken of er iemand als woordvoerder wil op treden …
                          En kijken of de anwb of route mobiel mee wil doen en dan als dat rond is pas sbs6 er bij halen …

                          #17974452
                          iquick
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            21 July 2011

                            ik doe dan zeker mee vandaag diesel getankt dramatisch. 6 liter 10 euro. Word tijd dat ik biodiesel ga kweken :/

                            #17974453
                            Rovers
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              25 April 2011

                              De wegen dichtgooien! Dat zal den haag goed doen!! Zeker als we allen in en uitgangen van de wegen dichtgooien!! Weten ze hoe het voelt om niet op werk te kunnen verschijnen of juisttt thuiskomen! Wij werken allemaal lang door om geld bij elkaar te krijgen terwijl de overheid kopje koffie of thee drinkt van ons wegenbelasting en benzinegeld.. Er gaat van 1,68 euro ruim 1 euro naar de schatkist., en dan gan ze zichzelf uitbetalen met loon! Krik HUN loon omlaag en niet van ONS!!!

                              Met zen allen wegen dichtgooien of allemaal tegelijk emigreren!

                              Ze gaan voor mij wat tever met bezuinigingen en andere dingen prijzen omhoog gooien :argue

                              #17974454
                              soepkiepe
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                10 August 2010

                                nou, wie opent er een topic met de vraag wie de woordvoerder wil zijn? :P
                                en als het dan ook echt wat begint te lopen moet je eigenlijk nog een aantal topics openen.
                                dan per topic een provincie, en dan kijken wie er zich daar in aan melden.
                                en dan geen offtopic geluk maar ook echt aanmeldingen die er aan mee willen doen :P

                                #17974455
                                -BlendjuH-
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  6 April 2008

                                  @soepkiepe wrote:

                                  nou, wie opent er een topic met de vraag wie de woordvoerder wil zijn? :P
                                  en als het dan ook echt wat begint te lopen moet je eigenlijk nog een aantal topics openen.
                                  dan per topic een provincie, en dan kijken wie er zich daar in aan melden.
                                  en dan geen offtopic geluk maar ook echt aanmeldingen die er aan mee willen doen :P

                                  Woordvoerder wil ik wel zijn maar ik mis de capaciteiten ervoor ;)
                                  Maar er zal toch wel tussen al die mensen hier iemand zitten die dit kan doen :hmmz
                                  Dan gaan er erg veel topics geopend worden met alle provincies :shock:
                                  Kunnen dit toch in een algemene topic doen ?
                                  Kan iedereen zich daar aanmelden :hmmz

                                  Rovers , ik denk dat dat niet haalbaar is …
                                  Wat ik wel denk is om de drukste wegen te pakken en die vast te zetten …
                                  Kijk o.a. naar Amsterdam als daar weer een ongeluk gebeurt …
                                  Sta je ook uren vast :swear

                                  Iquick : het is echt niet normaal :swear

                                  #17974456
                                  astraTD
                                    Lid sinds:
                                    9 March 2009

                                    @iquick wrote:

                                    ik doe dan zeker mee vandaag diesel getankt dramatisch. 6 liter 10 euro. Word tijd dat ik biodiesel ga kweken :/

                                    Of dit proberen.
                                    http://www.youtube.com/watch?v=dEX8MXxglY0″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                                    #17974457
                                    soepkiepe
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      10 August 2010

                                      nja, als je een algemeen topic doet krijg je weer zoveel door elkaar.
                                      als je bijvoorbeeld 1 doet van provincie drenthe, hoeven ze alleen maar neer te zetten.. ik doe mee.
                                      ook verder geen bullshit gelul of zo, gewoon ff met senatorman of zo overleggen als ie dat goed vind, en dan ook het topic noulettend in de gaten wil houden en schoonmaken.
                                      uit eindelijk tel je de aantal posts en weet je hoeveel er mee doen.
                                      al heb ik trouwens een vermoeden dat het noorden het rustig houd.
                                      ik bedoel, ik kan met een paar man de a37 wel dicht gooien, ma daar komt haast geen verkeer door:P
                                      als je ergens wil beginnen denk ik dat het knooppunt bij zwolle van de a28 naar de a50 ook wel een mooie locatie is.
                                      je hoeft ook niet gelijk alles dicht te gooien toch?
                                      begin eens met een kleine actie, bijjvoorbeeld 3 plaatsen of zo, helpt het niet, dan steeds groter aan pakken.
                                      maar zit zo eens te bedenken he, tis eigenlijk best dubbelzinnig :P
                                      als die mensen die mee willen doen moeten waarschijnlijk eerst tanken om er te komen :jerry :jerry
                                      en dan tanken er meer mensen op een dag dan normaal, dus tsja, is het zinvol?

                                      #17974458
                                      gertjuh1968
                                        Lid sinds:
                                        20 February 2011

                                        als die mensen die mee willen doen moeten waarschijnlijk eerst tanken om er te komen :jerry :jerry
                                        en dan tanken er meer mensen op een dag dan normaal, dus tsja, is het zinvol?[/quote]

                                        het is altijd zinvol moatie,
                                        want als we niks doen, dan gaan ze maar door daar in (ik kan het bijna niet uit mijn strot krijgen) ddden haag :puke
                                        de nederlanders vinden het wel goed………………..dus kan het nog wel wat duurder.

                                        #17974459
                                        trashmetal
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          1 February 2007

                                          Ik fiets al drie maanden naar mn werk, geen druppel verstookt :D
                                          Maar normaal kijk ik niet zo naar verbruik, want ik kijk ook niet naar mn rechtervoet :jerry
                                          Tank bijna altijd bp ultimate of v power, meestal ultimate want dat is octaan 98
                                          Jammer dat ze geen octaan 100 hebben aan de pomp :swear Benzin!!! :twisted:
                                          Wel heb ik een x16xe mede gekozen om het verbruik niet uit de hand te laten lopen

                                          Maar ik kan me goed herinneren dat ik vroegah een puch maxi volgooide voor 2 gulden…..

                                          #17974460
                                          gertjuh1968
                                            Lid sinds:
                                            20 February 2011

                                            ik heb eens wat gegoogle’t
                                            als je dit “wij zijn de hoge brandstof prijzen beu” intypt, hoeveel er mee bezig zijn……

                                            #17974461
                                            Robc20xe
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              20 April 2011

                                              ik meld me aan om met me auto te blokkeren :P

                                              #17974462
                                              -BlendjuH-
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                6 April 2008

                                                @Robc20xe wrote:

                                                ik meld me aan om met me auto te blokkeren :P

                                                Ben je niet de enige :wors

                                                #17974463
                                                iquick
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  21 July 2011

                                                  Laten we dan een topic openen?

                                                  #17974464
                                                  -BlendjuH-
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    6 April 2008

                                                    @iquick wrote:

                                                    Laten we dan een topic openen?

                                                    Goed idee :wors

                                                    #17974465
                                                    iquick
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      21 July 2011

                                                      Wie gaat openen, wie doet het woord wie is de woordvoerder :thumbup laten maar eerst maar eens met een goed verhal komen

                                                    25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 447)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.