Brandstofprijzen

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Brandstofprijzen

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 447)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245290
    midnight black
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 December 2011

      Sinds de benzineprijs sinds gisteren weer op recordhoogte staat kan ik me voorstellen dat je denkt bij afrekenen :wtf :cry :???: :swear
      Maar wat doe je er aan?

      Klein polltje:

      #17974393
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Veel van mijn KM’s worden Betaald, Dus genoodzaakt meer te rekenen…

        Willem

        #17974394
        Mr.F
          Lid sinds:
          3 November 2008

          Astra gaat nu nog minder rijden.. Heb’m gelukkig nog niet perse nodig.
          De prijzen gaan nergens meer over :thumbdown
          Het zou zelfs al naar de €2 euro per liter gaan dit jaar :shock:

          #17974395
          petrolhead
            Lid sinds:
            13 August 2010

            ik tank tegenwoordig met mijn ogen dicht, dan gaat het wat makkelijker, maar minder rijden doe ik toch niet daar rijd de kadett veel te leuk voor king:

            #17974396
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              tanken met de ogen dicht?
              je kan beter betalen met de ogen dicht haha:P

              nja, zal wel steeds duurder worden, k neem aan dat het wel uitlokt tot tanken zonder te betalen.
              en ook dat moet weer betaald worden.

              wrm niet zoals frankrijk gedaan heeft? staken.

              wees eerlijk, als je zoiets regelt via het opelforum, denk dat je met al de opels toch aardig wat snelwegen dicht kunt gooien :P
              zal het wat aanhalen? tis altijd het proberen waard haha.

              nja dan nier meer tanken, dan maar fietsen hoor (als het mooi weer is tenminste :P)

              #17974397
              petrolhead
                Lid sinds:
                13 August 2010

                uh ja dat bedoel ik dan ook ;), maar staken helpt niet….. volgens mij doen veel mensen daar toch niet aan mee.. iedereen moet werken blablabla en iedereen is afhankelijk van de auto, daarom kunnen ze ook ongestraft de prijzen omhoog doen.

                #17974392
                soepkiepe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 August 2010

                  juisttt
                  en dat is het punt dan ook.
                  iederee oet werken, iedereen gaat met de auto, dus de benzine word hoe dan ook wel gekocht.
                  gooi 1 dag de snelweg dicht, kan niemand er langs, kan er niet gewerkt worden, word er geen brandstof verkocht.
                  ook transportbedrijven hebben daar dus baad bij.
                  de klant heeft dan ff een probleem, maar als dan de branstofprijs zakt word het voor de klant ook weer goedkoper.
                  al met al word iedereen er beter aan, behalve die flapdrollen in den haag.
                  nederland durft niet zo veel das jammer, maar ik denk dat wanneer je eens met een grote groep en dan ook echt grote groep gaat staken, voor nu de brandstof, of bijvoorbeeld de verzekering van groeneland of zo dat je wel wat kan bereiken.
                  niemand heeft er belang bij dat de snelwegen dicht gegooit worden toch?
                  dan ligt heel nederland plat als je 1 dag alles dicht gooit.
                  denk aan de winkels, en weet ik al niet meer.
                  ik ben zelf ook niet zo 1 om zo maar wat te gaan staken of zo haha, maar heb er eens een paar keer over na gedacht, die fransen hebben wel wat berijkt er mee.

                  #17974398
                  opelkadetje
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 December 2004

                    je doet er niets aan… ik zou goedkoper alternatief gaan rijden… lpg.. of misschien wel verhuizen dichterbij werk zodat ik met de fiets zou gaan….

                    we mogen wat sommige dingen betreft niet klagen dat we in NL wonen maar met belastingen enz loopt het wel de spuigaten uit…. al jaren…

                    #17974399
                    astraTD
                      Lid sinds:
                      9 March 2009

                      Alles word teduur :thumbdown
                      6jaar geleden betaalde me pa nog 190,- aan wegenbelasting op de 3maand voor de astra.
                      Nu betaal ik al 270,- op de 3maand this toch belachelijk.
                      Kan beter naar België verhuizen

                      Diesel prijs is nu hier 1.41 wat vorig jaar nog rond de euro zat.

                      Minder rijden doen we allemaal niet.

                      #17974400
                      asconahobbyist
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        23 June 2008

                        moet toch rijden,naar t werk enzo,gelukkig rijden mn dagelijkse opeltjes op gas,meer dan ooit het beste alternatief.
                        Zal alleen de hobby-ascona’s wat selectiever gaan gebruiken,helaas……..
                        als de fijne regering de accijnzen nou ns verlaagd,maar nee,daar prakkiseert onze vrome CDA herder,meneer verhagen niet over.
                        Tsja,autootje van de baas,chaffeurtje,wie bijt hem,hé!!!
                        Zal hem een rotzorg wezen dat t klootjesvolk aan alle kanten wordt leeggetrokken.

                        #17974401
                        soepkiepe
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          10 August 2010

                          @astraTD wrote:

                          Alles word teduur :thumbdown
                          6jaar geleden betaalde me pa nog 190,- aan wegenbelasting op de 3maand voor de astra.
                          Nu betaal ik al 270,- op de 3maand this toch belachelijk.
                          Kan beter naar België verhuizen

                          Diesel prijs is nu hier 1.41 wat vorig jaar nog rond de euro zat.

                          Minder rijden doen we allemaal niet.

                          ik moet vanaf januarie ineens 3 euro meer belasting betalen voor me astra :P
                          was 97 per 3 maand, nu 100.
                          k heb eens zitten te denken om ze op te bellen, vragen waarom.
                          en dan als antwoord geven… jullie krijgen vanaf vandaag nog maar de helft, ik moet namelijk bezuinigen, net als nederland.

                          zelfde gister, op de parkeerplek.
                          meneer de parkeer wachter liep rond, ik ma ff rondje rijden, me vriendin moes ff paar dinge hebben, koop ik geen kaartje voor.
                          mja, ik zie een groot wit kruis, in mijn ogen mag je op dat punt niet staan gaan, dus ik zet hem er voor.
                          komt ie na een poosje aan lopen.
                          wrm sta je hier?
                          gwoon, k wacht op me vriendin.
                          nou, dan moet je je auto da maar ff in een parkeervak zetten en een kaartje kopen.
                          nee doe ik niet, ik betaal al genoeg wegen belasting, en dit is ook een openbare weg.
                          niks mee te maken, je zet hem da ma neer anders krijg je boete van 85 euro?
                          wrm?
                          omdat je op de stoep staat.
                          zet ik hem van de stoep af.
                          dan nog mag je hier nie staan!
                          achter mij staat een kruis, hier niet, dus hier mag ik wel staan.
                          meneer waneer je daar de parkeerplek opdraait moet je hem in een vakje zetten en een kaartje kopen!
                          staat daar niet aangegeven.
                          kwam gelukkig net me vriendin er aan, dus genoeg tijd gerekt:P:P
                          meneer de volgende keer zet je hem gewoon in een vak en koop je een kaartje, zo niet heb je gewoon eenbekeuring en ga ik niet weer in discussie
                          doeg kalm an doen he!

                          ik heb zo hekel aan die parkeerkaartjes kopen, daar betaal ik toch me belasting voor?
                          krijgen die stink lui dan nooit eens genooeg geld of zo?

                          en het gekke nog:P
                          hoe harder je werkt, hoe meer belasting en zo je betaald.
                          en als je uitkering heb krijg je hier een toeslag, daar een kwijtschelding, daar een subsiedie :P
                          laten ze dat maar eens omdraaien en de werkers maar eens belonen ;)

                          #17974402
                          astraTD
                            Lid sinds:
                            9 March 2009

                            Betaalde ik maar 100,- op de 3maand inplaats 270,-.
                            Belgen rijden nog goedkoper auto als wij.

                            #17974403
                            petrolhead
                              Lid sinds:
                              13 August 2010

                              in belgie wonen is ook niet zoveel goedkoper meer tegenwoordig.

                              #17974404
                              Mr.F
                                Lid sinds:
                                3 November 2008

                                Pff, mijn wegenbelasting is ook omhoog gegaan met €5 per kwartaal.
                                Hier eerst goedkoopste regio en nu weer lekker in’t midden.
                                Vuile profiteurs :fy1

                                #17974405
                                iquick
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  21 July 2011

                                  Hier betaal ik voor diesel 1,38 bij Tinq. Shell is 1,42 en Tango 1,40. Ik heb effe uitgerekend in een excel bestand hoeveel ik kwijt was in 5 maanden dat ik de auto bezit. Dat is gewoon 1677 euro inclusief wegenbelasting. Als ik benzine zou aanschaffen was ik nu 2364 euro kwijt. Verschil van 687 euro over 14000km

                                  #17974406
                                  astraTD
                                    Lid sinds:
                                    9 March 2009

                                    @iquick wrote:

                                    Hier betaal ik voor diesel 1,38 bij Tinq. Shell is 1,42 en Tango 1,40. Ik heb effe uitgerekend in een excel bestand hoeveel ik kwijt was in 5 maanden dat ik de auto bezit. Dat is gewoon 1677 euro inclusief wegenbelasting. Als ik benzine zou aanschaffen was ik nu 2364 euro kwijt. Verschil van 687 euro over 14000km

                                    Dat is al een aardig verschil op 5maand met een benzine auto.

                                    #17974407
                                    iquick
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      21 July 2011

                                      @astraTD wrote:

                                      @iquick wrote:

                                      Hier betaal ik voor diesel 1,38 bij Tinq. Shell is 1,42 en Tango 1,40. Ik heb effe uitgerekend in een excel bestand hoeveel ik kwijt was in 5 maanden dat ik de auto bezit. Dat is gewoon 1677 euro inclusief wegenbelasting. Als ik benzine zou aanschaffen was ik nu 2364 euro kwijt. Verschil van 687 euro over 14000km

                                      Dat is al een aardig verschil op 5maand met een benzine auto.

                                      :jerry

                                      #17974408
                                      Mr.F
                                        Lid sinds:
                                        3 November 2008

                                        Damn :O

                                        Laatst getankt voor 1,68.9 ofzo maar nu vindt ik het wel even mooi geweest met die profiteurs :puke

                                        #17974409
                                        astraTD
                                          Lid sinds:
                                          9 March 2009

                                          In me Vespa gaat nu ook 14,- in wat eerst nog rond de 8,- was.

                                          #17974410
                                          soepkiepe
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            10 August 2010

                                            hmm, er rijden hier in de buurt wel meerrooie astras rond, moet ma ff op kenteken jacht denk ik :jerry :jerry
                                            lijkt me wel verstandig om dan ff me gsi spoiler er af te halen :P

                                            nee gekheid, zoiets doe ik niet, maar vele anderen doen het wel, en gaa alleen maar erger worden zo.

                                            toevallig vanmiddag 10 euro getangt.
                                            5.99 liter geloof ik

                                            #17974411
                                            Mr.F
                                              Lid sinds:
                                              3 November 2008

                                              Gaat zeker meer gebeuren dat benzinediefstal.
                                              Gelukkig heeft mijn Astra importplaten, dus dat valt wel op.

                                              #17974412
                                              iquick
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                21 July 2011

                                                Betere optie is, twee wasmachinemotoren met twee dikke Garret turbo’s en een grote intercooler en 6 accu’s, weet niet hoe de astra dan klinkt maar ik zal wel meer roet uitstoot hebben.

                                                #17974413
                                                gertjuh1968
                                                  Lid sinds:
                                                  20 February 2011

                                                  ik denk dat mijn baas maar eens met meer geld over de brug moet komen.
                                                  ik krijg maar 0.9 cent per km. en dan moet ik nog met eigen auto gaan rijden ook nog………
                                                  ik rij 50 km op een dag 4 dagen in de week om naar mij werk te komen.

                                                  en nu komt het ik word binnen kort over geplaatst naar een andere lokatie dat is 36 km en ik krijg maar tot 30 km vergoed.
                                                  dus ik zet mijn auto binnen kort aan de kant voor mijn baas.
                                                  ik heb geen andere auto gekocht met minder km om alleen maar te rijden voor mijn baas.

                                                  wanneer zijn de nederlanders het nu eens een keer zat, waarom gooien we de toegangs wegen eens niet een keer plat.
                                                  dat doen ze in Frankrijk ook.

                                                  mijn mening; de regering doet met ons wat ze willen omdat zij de macht in handen hebben. en wij kunnen naar hun pijpen dansen.

                                                  je moet tegenwoordig gewoon gemeen gaan leven, anders kan de kan jan met de korte achter naam niet meer rond komen

                                                  #17974414
                                                  iquick
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    21 July 2011

                                                    Idd ik ben het met je eens, iedereen staken

                                                    #17974415
                                                    gertjuh1968
                                                      Lid sinds:
                                                      20 February 2011

                                                      @soepkip; ik herken jou probleem met de parkeer wachters.
                                                      en als je denk ik gooi niet zoveel in de automaat omdat je er zo weer bent, dan staat er ineens een lange rij voor de kassa,
                                                      kom je bij de auto ja hoor verdomme een geel briefje.
                                                      en je kan praten als brugman tegen die lui maar je moet gewoon betalen !!

                                                      en als je denk ik doe er nu wat meer in de automaat, en dan staat er bijna niks voor de kassa.
                                                      dus weer geld weg gegooid !!!!!

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 447)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.