Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Brandstofprijzen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 januari 2012 om 00:16 #17974416
@iquick wrote:
Idd ik ben het met je eens, iedereen staken
ik weet eigenlijk niet hoe je zoiets aan moet pakken, want ik een toegangs weg blokkeer in mij ééntje dan heb ik zo oom agent bij mij staan.
zouden ze bij de anwb mij er meer over kunnen vertellen ?15 januari 2012 om 00:33 #17974417Dat zou ik niet weten als je een weg wilt bokkeren, zou je toch rode kruisjes neer moeten laten zetten en dat doet de ANWB niet maar Ministerie van verkeer
15 januari 2012 om 08:20 #17974418oldtimer zoals ascona op lpg dat zou ik op zich wel willen dan gaat de diesel de deur uit en rij ik wel op lpg….
15 januari 2012 om 10:22 #17974419gertjuh, kom dan zetten wij met ons 2en alvast de a28 richting zwolle dicht hahaha:P
eigenlijk gewoon wat sloop autos kopen en die midden op de afslag zetten :P
k denk dat ze binnen een half uur wel weer weg gehaald zijn trouwens.ik heb nu ook al weer 1 van tobias liggen. 58 euro om dat ik er te laat weer was.
maar ik blijf er wel bij dat ik het dubbelop betalen vind, waar betaal ik wegenbelasting voor dan?
nu is het vaak ma 20 cent of zo, maar toch weer dubbel :P15 januari 2012 om 13:07 #17974420maar ook op gas merk je het goed hoor!
voorheen had ik mn ascona voor ongeveer 20 euro vol,kon ik weer 450 km rijden,nu ben ik toch wel 26 tot 28 euro kwijt.
scheelt toch een hoop.15 januari 2012 om 13:18 #17974421denk dat lpg veruit het goedkoopste alternatief is.. oldtimer op diesel… dan en uiteindelijk bezine ..
15 januari 2012 om 13:28 #17974422Over de staking :thumb
Kunnen we het beste met een hele grote groep de snelweg oprijden en dan langzamerhand
afremmen en alles vastzetten :fy1
Voor de regering …
En ook hart van nl erbij halen :D
Ik ben van de party :wors
Wie doet mee :wtf15 januari 2012 om 14:12 #17974423ik :thumb
15 januari 2012 om 14:42 #17974424We hebben dan ook een woordvoerder nodig en deze actie
dan ook echt plannen ;)
Zoals al eerder gezegd moeten wij ook gewoon echt actie ondernemen
en er niet alleen over praten …
De benzineprijzen dupeert iedereen …
Ik sluit wel aan :swear15 januari 2012 om 14:43 #17974425als je zo eens alle auto fora’s af gaat krijg je toch al snel een ongelofelijk grote groep bij elkaar ;)
15 januari 2012 om 14:44 #17974426@DeMeistah wrote:
als je zo eens alle auto fora’s af gaat krijg je toch al snel een ongelofelijk grote groep bij elkaar ;)
Dat weet ik wel zeker maar dan moet het ook ECHT gebeuren :jerry
Laat ze maar is wakker worden hier15 januari 2012 om 16:11 #17974427Benzine kost maar 70 euro cent 1,05 gaat naar de staatskas.
15 januari 2012 om 17:06 #17974428geef ik jullie groot gelijk.
Induitsland kan je als je maar effe iets moet inleveren of ophalen 5 cent in de parkeerautomaat gooien en heb je zelfs in bepaalde steden en broodjesknop als je bij de bakker broodjes haald en niet meer dan 3 minuten nodig hebt.
Ik woon aan de nederlands grens overal als ik in sittard of zo in de stad wil moet ik minimal 1 € parkeergeld betalen ook ga ik maar effe voor 2-3 minuten en verjaardagstaart halen .
is toch afzetterij en de bonnen zijn er ook na.
De winkels zitten hier vol met de nederlanders omdat ze hier op de groote pleinen voor niets mogen parkeeren en zo lang als ze willen.
In nederland zie je bija niemand effe ouwhoeren met de buurman omdat het geld kost en de nederlandse winkelhouders in de grensstreek lopen de klanten weg.
Naar en schatting looopt de nederlandse regering ongeveer 15 keer zoveel aan belasting mis door nederlanders die in het buitenland inkopen en tanken dan dat ze met parkeergeld verdienen.
Zijn niet de slimmste erboven.
Moeten ze het maar met wegebelasting enzo wer zien binnen te krijgen.
In duitsland hadden ze de belasting op cigaretten flink verhoogd , gingen 10 % van de duitsers minder rooken liep duitsland in een jaar 400 Milion aan belasting mis.
Slim he
Ik heb 10 jaar in nederland gewoont en 21 jaar gewerkt .
Maar ik heb altijd mijn autos in duitsland gehad omdat ik altijd groote autos rij.
Mijn senator B C30 NE met LPG kost normaal 400 € per jaar aan belasting met en koudestartregelaar maar nog 220 € per jaar.
Dit betaalen jullie al per 3 maanden.
En als ik zie dat ze in nederland an BPM meer betalen dan hier in duitsland voor en goede tweedehandse auto kon ik :puke :puke
En Insignia OPC Sportstourer kost hier 71695 en in duitsland 46375 € en verschil van 25320 €
En je wil niet weten wat het verschil uitmaakt bij nog duurdere autos.
Hier in de grensstreek zie je heel veel nederlanders die dik geld hebben en zich in duitsland en dik huis kopen en merdere dikke autos .
Heb laats met iemand gepraat die had 9 corvettes en alleen van de gespaarde BPM kon die zich en mooi huis kopen in duitsland .
En de klijne mensen maar verder betalen en over de b.l. wil ik het eerst helemal niet hebben .
Heb zelfs bij nedcar gewerkt met 40 verschillende nationalitäten en wat er op dit moment gebeurt .
Da zou staken nog hun klijnste problem zijn.15 januari 2012 om 18:47 #17974429@Andre_Ede wrote:
Benzine kost maar 70 euro cent 1,05 gaat naar de staatskas.
ff -offtopic
Andre; ken je H van der laak auto bedrijf uit ede ?
15 januari 2012 om 18:50 #17974430@soepkiepe wrote:
gertjuh, kom dan zetten wij met ons 2en alvast de a28 richting zwolle dicht hahaha:P
k denk dat ze binnen een half uur wel weer weg gehaald zijn trouwens.ik heb nu ook al weer 1 van tobias liggen. 58 euro om dat ik er te laat weer was.
maar ik blijf er wel bij dat ik het dubbelop betalen vind, waar betaal ik wegenbelasting voor dan?
nu is het vaak ma 20 cent of zo, maar toch weer dubbel :Peen paar sloop auto……………..ik denk dat wat BlendjuH zegt meer uit haalt.
en die 58 euri hoef je niet te betalen, want een boete is een alternatiefe straf, dus dan krijg je geloof ik taakstraf.
en dan kost het de regering geld ons niet :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry15 januari 2012 om 18:53 #17974431is dat serieus zo?
dan ga ik nog eens twijvelen haha.
laat ik het voorkomen, ga ik de rechter ook zeggen dat ik vind dat ik al belasting genoeg betaal.
hoeveel uur kunnen ze nu geven voor 58 euro? 2 uurtjes? haha15 januari 2012 om 18:57 #17974389@gertjuh1968 wrote:
@soepkiepe wrote:
gertjuh, kom dan zetten wij met ons 2en alvast de a28 richting zwolle dicht hahaha:P
nu is het vaak ma 20 cent of zo, maar toch weer dubbel :Peen paar sloop auto……………..ik denk dat wat BlendjuH zegt meer uit haalt.
en die 58 euri hoef je niet te betalen, want een boete is een alternatiefe straf, dus dan krijg je geloof ik taakstraf.
en dan kost het de regering geld ons niet :jerry :jerry :jerry :jerry :jerryDenk zelf dat dit een betere manier is dan een sloopauto …
Moet je ook zelf weer plaatsen en zie maar is aan pakweg 10 tot 20 ?
sloopauto’s te komen :shock:15 januari 2012 om 19:01 #17974432AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zullen toch wel sloperijen zijn die willen mee werken? :P
15 januari 2012 om 19:39 #17974433@soepkiepe wrote:
is dat serieus zo?
dan ga ik nog eens twijvelen haha.
laat ik het voorkomen, ga ik de rechter ook zeggen dat ik vind dat ik al belasting genoeg betaal.
hoeveel uur kunnen ze nu geven voor 58 euro? 2 uurtjes? hahavraag maar eens aan oom agent die weet het wel.
google maar eens15 januari 2012 om 19:44 #17974434@Mr.F wrote:
Zullen toch wel sloperijen zijn die willen mee werken? :P
nja, dubbelzinnig :P
k weet hier in hoogeveen een sloop die de benzine verkoopt redelijk onder de prijs van de pomp.
dus als ik hem het verhaal uitleg denk ik dat ik als antwoord krijg laat die mensen hier maar komen tanken, scheelt ze weer geld :Pk denk dat ik hem van de week wel ff bel en ga vragen wat de benzine bij hem kost haha
16 januari 2012 om 00:23 #17974435Nou ik wil ook meedoen met staking maar ik vrees dat we dan met z’n allen een bekeuring via kenteken krijgen als we gaan staken. Optie afdekken die platen maar dan alsnog ontkom je niet aan een taakstraf als je word gepakt. Ze kunnen ook de accijnzen niet afschaffen omdat Rutte dan weer andere belastingen omhoog moet gooien. Word een zwaar jaar 2012. We moeten heel Nederland wakker schudden. “Wakkeer worden Mensen” we huren Johan Derksen gewoon in, die helpt ons wel met een reclamespotje.
16 januari 2012 om 01:13 #17974436astraTD wrote:Alles word teduur :thumbdown
Kan beter naar België verhuizen
quote]
als je dat doet kan je best in het waals gedeelte gaan wonen… daar krijgt ge tenminste nog iets gedaan… + daar staan maar 6 flitspalen in heel wallonië, terwijl in vlaanderen om de zoveel km komt ge wel een flitspaal tegen, de wegen zijn aan de franstalige kant ook een pak beter en ge betaald minder belastingen omdat de regering medelijden heeft omda ge ne arme stumper zijt die aan de waalse kant woont…ik wil dus zeggen hier in belgie is het ook een hoop miserie en het ziet er niet naar uit dat de situatie hier gaat beteren…
daarstraks zei er nog een oudere man (ik schat hem een jaar of 80) op cafe, ik citeer: “ze zouden godverdomme ne 3de wereldoorlog moeten beginnen, dan zouden ze achteraf weer alles eerlijk kunnen verdelen zoals ze na de 2e wereldoorlog hebben gedaan… De godverdommense achterlijke zwijnen in brussel, ons kaal plukken en zelf met de pluimen gaan lopen!!!16 januari 2012 om 08:42 #17974437blijkbaar zijn er voldoende ver genoeg te gaan om een tankwagen te kape hahaha
16 januari 2012 om 09:41 #17974438@iquick wrote:
Nou ik wil ook meedoen met staking maar ik vrees dat we dan met z’n allen een bekeuring via kenteken krijgen als we gaan staken. Optie afdekken die platen maar dan alsnog ontkom je niet aan een taakstraf als je word gepakt. Ze kunnen ook de accijnzen niet afschaffen omdat Rutte dan weer andere belastingen omhoog moet gooien. Word een zwaar jaar 2012. We moeten heel Nederland wakker schudden. “Wakkeer worden Mensen” we huren Johan Derksen gewoon in, die helpt ons wel met een reclamespotje.
Als je dus net zoals de meeste alles zat bent hiero :argue
En je wilt er tegen staken krijg je een boete of taakstraf :wtf
Mits dit op de snelweg gebeurt :swear
Zelfs deze acties kan je dan niet doen omdat je GENAAID word in dit land16 januari 2012 om 09:59 #17974439waar het gewoon op neer komt, dat is dat de regering niet meer weet waar ze het geld vandaan moeten halen.
wij moeten gewoon ons geld inleveren, omdat de regering al ons zuur verdiende geld naar de europese unie moet brengen. :argue
kut land hier :puke :swear :swear :swear -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.