Brandstofprijzen

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Brandstofprijzen

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 447)
  • Auteur
    Berichten
  • #17974695
    gertjuh1968
      Lid sinds:
      20 February 2011

      @soepkiepe wrote:

      over een paar jaar is nederland gewoon kapot, en niemand kan er wat aan doen ;)

      over een paar jaar ?……………
      kijk maar om je heen, het eene bedrijf na het andere gaat op de fles.
      enz enz……….

      #17974696
      soepkiepe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2010

        sja, ik zal weer aan het werk gaan vanuit me wia uitkering.
        vraag me af als ik er slim aan doe.
        zorgtoeslag… weg
        huurtoeslag… naar beneden.

        ach en wel een paar meer dan dat.
        als ze mensen aan het werk willen hebben moeten ze juist de werkende mensen eens wat meet tegemoed komen met al die toeslagen, en niet de thuiszittende mensen belonen met alle toeslagen.

        #17974546
        miesgeri
          Lid sinds:
          7 October 2010

          dat is nu juist het probleem in nederland

          thuis zitters worden flink beloond terwijl werkes giga afgestraft worden met allerlij belastingen

          #17974697
          The Undertaker
            Lid sinds:
            29 January 2005

            Dacht eerst na over een LPG installatie in mijn GSI. Deze plannen zijn definitief van de baan en begin volgend jaar komt er een Corsa C 1.7CDTI bij. (Wij rijden 35.000km per jaar)

            #17974698
            Gerrit78
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 December 2010

              Nog een paar jaar en je hebt hier amerikanse toestanden, zorgverzekering alleen voor de rijken en als je niet gestudeerd hebt kun je een baantje erbij nemen om rond te komen.

              #17974699
              miesgeri
                Lid sinds:
                7 October 2010

                die kant gaan we nu al op
                vroeger werkte pa en zorgde ma voor kiddies
                nu moet je al met 2en werken anders red je t ook niet

                word nog veel erger let maar op

                #17974700
                Darkspy
                  Lid sinds:
                  17 February 2012

                  @mies&geri wrote:

                  @Darkspy wrote:

                  @mies&geri wrote:

                  wees gerust komt binnenkort 2% BTW verhoging aan :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

                  Wees gerust ? Denk dat er geen 16 -18 miljoen mensen hier wonen dan… Lonen stijgen niet en de rest allemaal wel.. :thumbdown
                  Denk dat redelijk veel mensen naar ander land of aan grens van duitsland of belgie gaan wonen.

                  daarom
                  volgendjaar een begrotongstekort van 5 tot 6% en gaan de prijzen nog verder omhoog
                  en dan maakt brussel bekend dat nederland nog maar ff 7% meer moet gaan betalen aan de E.U :swear :swear :swear :swear :swear :swear

                  Ik vind dit land steeds minder leuk om in te wonen hoe het hier gaat, Andere landen maar helpen terwijl je eigen land niet onder controle hebt. :hmmz en wij als nederlanders mogen het gaan oplossen door gewoon meer te betalen… :puke
                  Mijn moeder zei ook van :Ze laten die man van koningshuis (dat ongeluk in Oostenrijk heb niet in verdiept) wel leven maar of die nog ooit hersteld denk het niet.
                  En wie betalen het de Nederlanders…

                  #17974701
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    nja het schijnt dat ze zoveel euros MOETEN “schenken” aan die buitenlanders in arme landen, of zoals nu met griekenland de laatste keer, maar ja wij betalen het natuurlijk toch zelf

                    #17974702
                    jeroenk
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 February 2012

                      @Darkspy wrote:

                      @mies&geri wrote:

                      @Darkspy wrote:

                      @mies&geri wrote:

                      wees gerust komt binnenkort 2% BTW verhoging aan :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

                      Wees gerust ? Denk dat er geen 16 -18 miljoen mensen hier wonen dan… Lonen stijgen niet en de rest allemaal wel.. :thumbdown
                      Denk dat redelijk veel mensen naar ander land of aan grens van duitsland of belgie gaan wonen.

                      daarom
                      volgendjaar een begrotongstekort van 5 tot 6% en gaan de prijzen nog verder omhoog
                      en dan maakt brussel bekend dat nederland nog maar ff 7% meer moet gaan betalen aan de E.U :swear :swear :swear :swear :swear :swear

                      Ik vind dit land steeds minder leuk om in te wonen hoe het hier gaat, Andere landen maar helpen terwijl je eigen land niet onder controle hebt. :hmmz en wij als nederlanders mogen het gaan oplossen door gewoon meer te betalen… :puke
                      Mijn moeder zei ook van :Ze laten die man van koningshuis (dat ongeluk in Oostenrijk heb niet in verdiept) wel leven maar of die nog ooit hersteld denk het niet.
                      En wie betalen het de Nederlanders…

                      Prins Friso heeft ook gewoon een zorgverzekering hoor. Dat gaat niet van de belastingcenten af ;)

                      Verder bevallen een aantal dingen in het nieuwe akkoord mij niet:
                      – De AOW-leeftijd wordt versneld verhoogd: volgend jaar met één maand, in de jaren daarna in een hoger tempo.
                      – Op ontwikkelingssamenwerking wordt niet verder bezuinigd.
                      – BTW podiumkunsten teruggedraaid naar 6%

                      Punt 1: De jeugd van nu draait op voor de puinhoop van die het kabinet er nu van maakt. Pensioen is iets wat over 40 jaar niet meer bestaat.

                      Punt 2: De reden waarom er bij dit punt geen getallen worden noemd heb ik zojuist uitgerekend. Het geld dat aan ontwikkelingssamenwerking wordt uitgegeven is namelijk 0,7% van het BNP. Het BNP bedroeg in 2011 779,36 miljard dollar. Het percentage hiervan komt dus neer op zo’n 5,5 miljard! dollar aan ontwikkelingshulp. Hoeveel moesten we ook alweer bezuinigen? Oja, 18 miljard. Dit is dus 1/3e!

                      Nu heb ik helemaal niks tegen ontwikkelingshulp. Ik ben er zelfs een voorstander van. Echter worden dit soort bedragen besteed aan het helpen van blussen van Bosbranden in Tsjechië, of een kernreactorexplosieslachtoffer van Japan. Laat die problemen lekker zelf de problemen die ze _zelf_ hebben veroorzaakt oplossen. Zorg en controleer dat het geld echt besteed wordt aan mensen in landen waar het echt nodig is. Haal een paar ambtenaren achter hun bureau weg, stuur ze naar plekken met ik noem maar een hongersnood, en laat ze daar zelf eten regelen. Dit in plaats van één van de vele organisaties waar ze ‘ambassadeurs’ heen sturen voor vele duizenden euro’s; die dan nog geen euro aan voedsel hebben besteed.

                      M.a.w. Het geld wat de overheid aan ontwikkelingssamenwerking wordt besteed is in mijn ogen niet goed/juist. Afknijpen dus op de grote organisaties.

                      Punt 3: Waarom moeten podiumkunsten worden ontlast terwijl bouwvakker Jan of monteur Kees wel gewoon 21% BTW mag gaan rekenen voor zijn klussen? Kan aan mij liggen, maar de laatste twee zijn in mijn ogen belangrijker dan een avondje vermaak. Dit kun je weer doortrekken naar de verhoging op alchol/sigaretten.

                      Alcohol = ook vermaak => meer belast, waarom de podiumkunsten dan niet? Terwijl iemand met een lek dak toch echt een vakman nodig heeft; wat ineens heel duur wordt…?

                      #17974703
                      marzaz
                        Lid sinds:
                        25 February 2012

                        Schandalig he ik heb trouwens ook 2 armen één links één rechts ;)
                        Probleem is de accijnzen op de brandstoffen.
                        vraag me af hoe het komt dat ze nog niet rond graken

                        Brandstof tax,
                        taks op het voertuig,
                        Autokeuringen.

                        #17974704
                        miesgeri
                          Lid sinds:
                          7 October 2010

                          omdat ze teveel aan het buitenland geven

                          das het hele probleem
                          uitkeringen (je wilt niet weten hoeveel er met behoud van nederlandse uitkering terug gegaan zijn maar nog nooit 1 dag gewerkt hebben in nederland)
                          kinderbijslag voor kinderen die NIET in nederland wonen
                          wachtgeldregeling schrappen
                          ontwikkelingsgeld met 50% verminderen
                          bonussen over volle 100% belasten

                          dat zijn pas punten

                          #17974705
                          soepkiepe
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 August 2010

                            beste stuurlui staan aan wal haha.
                            net als waar dit topic over gaat, iedereen heeft commentaar, maar doe wat er van ons gevraagd word.
                            nederland gaar griekenland wel achterna, zal niet heel lang meer duren.

                            nederland had een voorbeeld aan engeland moeten nemen, gewoon de eigen munt houden.
                            er zijn een paar landen in de eu die niet aan de euro mee wouden doen, die hebben veel minder problemen.
                            oke, ook hun zullen wel problemen hebben, maar lang niet zo erg als de landen met de euro.
                            en dan zeggen dat de euro niks met de crisis te maken heeft?

                            #17974706
                            miesgeri
                              Lid sinds:
                              7 October 2010

                              joh er zijn wel meer regelingen die als bezuinigen genoemd kunnen worden
                              maar bezuinigen is minder uitgeven dan wat er binnen komt
                              niet lasten verzwaren
                              economie word kapot bezuinigd
                              als je alles duurder maakt gaan mensen meer kopen

                              feit is
                              de regering welke het meeste geld van burges aftroggeld krijgt een goede baan in brussel
                              draaien ze je nog een poot uit

                              #17974707
                              Darkspy
                                Lid sinds:
                                17 February 2012

                                @mies&geri wrote:

                                omdat ze teveel aan het buitenland geven

                                das het hele probleem
                                uitkeringen (je wilt niet weten hoeveel er met behoud van nederlandse uitkering terug gegaan zijn maar nog nooit 1 dag gewerkt hebben in nederland)
                                kinderbijslag voor kinderen die NIET in nederland wonen
                                wachtgeldregeling schrappen
                                ontwikkelingsgeld met 50% verminderen
                                bonussen over volle 100% belasten

                                dat zijn pas punten

                                jij moet maar daar zitten =D 1 stem heb je al van mij :jerry

                                #17974708
                                Oenatje
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  @soepkiepe wrote:

                                  beste stuurlui staan aan wal haha.
                                  net als waar dit topic over gaat, iedereen heeft commentaar, maar doe wat er van ons gevraagd word.
                                  nederland gaar griekenland wel achterna, zal niet heel lang meer duren.

                                  nederland had een voorbeeld aan engeland moeten nemen, gewoon de eigen munt houden.
                                  er zijn een paar landen in de eu die niet aan de euro mee wouden doen, die hebben veel minder problemen.
                                  oke, ook hun zullen wel problemen hebben, maar lang niet zo erg als de landen met de euro.
                                  en dan zeggen dat de euro niks met de crisis te maken heeft?

                                  invoering van de euro had toen vele voordelen.

                                  als je alles vantevoren weet…..

                                  #17974709
                                  miesgeri
                                    Lid sinds:
                                    7 October 2010

                                    welke dan ??

                                    want voor de euro werden prijzen al verhoogd om na invoering van euro mooie ronde eurobedragen te krijgen

                                    kan maar 1 voordeel
                                    niet meer geld wisselen als we op vakantie gaan

                                    kennen niet meer op vakantie want euro is te duur :jerry :jerry :jerry :jerry

                                    #17974710
                                    astraTD
                                      Lid sinds:
                                      9 March 2009

                                      Net via België terug gereden, zag ik bij een pomp bij Maasmechelen dat de gas 0589cent kost.

                                      #17974711
                                      DeMeistah
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        4 December 2010

                                        las gisteren een bericht op nu.nl dat de olieprijzen flink zijn gedaald(amerikaanse olie).. ben benieuwd of we er hier wat van gaan merken

                                        #17974712
                                        Corsaliefhebber
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          19 February 2012

                                          Ik denk dat je er wel wat van merkt dat de prijzen zakken.
                                          Er gaat twee cent af bij een daling van 40dollar :swear en volgend jaar lees je in de de krant
                                          dat de WINST van de koniklijke Shell nog nooit zo achterlijk absurd hoog is geweest

                                          #17974713
                                          jaspersroosens
                                            Lid sinds:
                                            7 April 2012

                                            ik ben van belgië en ik ga vaak in bree rijden voor mijn rijbewijs, en we gaan altijd tanken daar bij de colruyt de diesel staat daat 1,389 dacht ik en een km ofzo verder bij shell 1,476 denk ik verschiet er echt van hoeveel het kan verschillen van tankstation.

                                            en ik ga 174 euro moeten betalen voor wegen belastingen en 770 euro voor verzekering maar dat komt omdat ik nog geen 25 jaar ben en beginden bestuurder ben maar ik denk dat dat bij jullie ook zo is.

                                            maar de prijzen staat echt veel tehoog!

                                            #17974714
                                            HardcoreHell
                                              Lid sinds:
                                              14 March 2005

                                              Aardig rustig hier…

                                              Iedereen tevreden met de NLse prijzen van rond de €1,70???

                                              #17974715
                                              soepkiepe
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                10 August 2010

                                                1.62.? vandaag ;)

                                                #17974716
                                                astraTD
                                                  Lid sinds:
                                                  9 March 2009

                                                  @astraTD wrote:

                                                  Net via België terug gereden, zag ik bij een pomp bij Maasmechelen dat de gas 0589cent kost.

                                                  Dat is nu al 50cent geworden :thumbup

                                                  #17974717
                                                  astraTD
                                                    Lid sinds:
                                                    9 March 2009

                                                    Diesel is hier nu 4cent gezakt.

                                                    #17974718
                                                    miesgeri
                                                      Lid sinds:
                                                      7 October 2010

                                                      tank nog steeds in duitsland :jerry

                                                    25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 447)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.