Brandstofpomp Astra F station

Forumindex Forums Modellen Astra Brandstofpomp Astra F station

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257628
    Christiaan Hummel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 February 2011

      Na vorige week langs de weg te hebben gestaan vanwege een kapotte gesmolten rotor, stond ik gisteren al weer te wachten op de wegenwacht vanwege een kapotte brandstofpomp.

      Dus vandaag een tweedehands exemplaar gekocht van een hatchback, en die omgebouwd naar de versie van een station. Toen die door de garage laten monteren (ik heb geen brug). Auto startte meteen.

      Tot 20 kilometer verder. Weer motor uit. Dus mijn pa heeft me weer naar de garage gesleept. Weer brandstofpomp kapot. DUs dat tweedehandse ding was toch niet in orde. :swear Grrrrrrr.

      Nu heb ik twee vragen: Waar in de buurt van Amsterdam kan ik zo een brandstofpomp tweedehands vinden, want ik heb het geld niet voor nieuwe. Of zijn er goedkope nieuwe, en zo ja dan waar?

      Verder: Is er iets dat deze twee schijnbaar niet verbonden problemen aan elkaar verbind. Zowel de brandstofpomp twee keer stuk achter elkaar en de rotor die gesmolten was. Misschien ligt het aan een te sterke accu (die is nieuw), die te veel stroom levert oid. Ik ben geen autotechnicus, dus misschien hebben jullie een idee.

      #18142112
      astraTD
        Lid sinds:
        9 March 2009

        Stekker is het probleem op de pomp in de tank!! Nieuwe stekker erop solderen.
        Rammel maar eens eraan, 99% kans dat die het weer doet.

        Ex astra van famlid had het zelfde met haar 1.6 8V station.

        #18142113
        koenelsenaar
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 April 2010

          Ik kan er nieuw aan komen voor 42 euro, interesse pm ff

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.