brandstof meter Corsa E 2015 1.3cdti problemen

Forumindex Forums Modellen Corsa brandstof meter Corsa E 2015 1.3cdti problemen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18352861
    Ithachi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 February 2018

      Hoi allemaal ,

      Sindskort ben ik een eigenaar van me Corsa E 2015 1.3cdti 95pk.

      Na 2 x getankt te hebben zie ik een klein irritante probleem en aangezien dat het zaterdag is kan ik pas maandag naar opel dealer rijden 1:. Wat ik zie na vol tanken dat mijn brandstof meter nooit op max is maar op ene laatste streep .hij heeft aan dat ik 850km mee kan rijden en na 150 km gereden te hebben geeft ie aan 830 km tegaan . 2: Als ik nog maar 1 streepje heb zie ik dat ik nog 300km mee kan rijden en dan zakt de brandstof snel . Ik heb nog geen een keer 45l kunnen tanken  max  28l en dan was mijn tank bomb vol ??Moet ik me hier zorgen om maken dat ik me auto bij de opel dealer achter moet laten ? Of is dat een vlotter die niet goed werkt . Of software probleem ? Ik heb nog 1 jaar opel garantie.

       

      Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen .

      #18364106
      Kevin Snirp
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 January 2019

        Ik ben erg benieuwd hoe dit afgelopen is, ik ervaar dit ook namelijk.. :help:

        #18549546
        VMS henk
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 January 2024

          hoe is dit afgelopen heb hetzelfde probleem nu, garage vind het teveel werk om uit te zoeken rij maar op de dagteller vinden ze.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.