Brandstof lekkage Vectra, welk onderdeel is dit?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Brandstof lekkage Vectra, welk onderdeel is dit?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18373122
    Ramon076
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 August 2013

      Als je op de foto kijkt zie je twee hele kleine straatjes uit iets komen maar ik weet niet wat het is. Het om dat grijze ronde ding.
      IMAG1157

      #18373131
      puck87
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 June 2016

        Beste dat is gewoon een brandstof leiding ik heb wel het onderdeel nummer voor u.

        24407657

        Mvg Pieter

        #18373133
        Ramon076
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 August 2013

          Bedankt voor de info! Maandag maar eens langs de garage gaan.

          #18385249
          nicklatu
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 May 2020

            Dat is de brandstof druk regelaar. Heb ik 3wkn geleden ook een lekkage gehad. Benzine lekkage zo goed te ruiken in de auto en gelijk naar de garage gegaan. Ik mocht geen meter mee rijden, moest eerst vervangen worden. Nu is het voor mijn type, Vectra C station wagon (motor: Z22YH) automaat 2006, heel moeilijk te vinden. Bij de opel dealer is het niet meer te verkrijgen en op de sloop is mijn type niet te vinden. Gelukkig heeft mijn garage er 1 kunnen vinden en gemonteerd.

            De brandstof druk regelaar type is gebonden aan je motor type. Althans als ik mijn garage mag geloven. Ik hoop dat je inmiddels verholpen is, gezien de start datum van je vraagstelling.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.