Forumindex › Forums › Overige › Race, rally en sprint › BRAND onder de kap
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 september 2008 om 16:28 #17207708
Gister tijdens rijden op zandvoort werd mij verteld dat mijn motor in de fik stond de vlammen werden gezien door de gril.
Met brandblusser in de aanslag voorzichtig gekeken maar zag geen vuur meer (gelukkig) maar wel wat gesmolten bedraading en de zijkant van het blok was zwart van roet en je kon een brandlucht ruiken,maar hoe het kon gebeuren mij een raadsel.Ben rijdend naar huis gegaan en heb rijden niks meer kunnen ontdekken. Wel werd er over mij gepraat dat die zwarte ascona wel erg hard ging nu nog een paar R888 banden.2 oktober 2008 om 13:20 #17429601Wat voor motor heb je erin liggen?
Hoorde dat de ascona netjes lag in de bochten.2 oktober 2008 om 14:56 #17429602Ligt een 2.4 inmaar de wegligging wil ik nog beter hebben. Had eerst rode koni’s en nu Billstein dat was al een hele verbetering.
2 oktober 2008 om 20:44 #17429603AnoniemLid sinds:
1 January 1970lastig he die spellings controle
zelfs normale woorden zoals verbet ering
worden veranderd in verberot:o;)maar inderdaad bilstein bevalt mij ook beter dan de koni,s;)
vreemd dat er bedrading opfikt wat je eigenlijk voor t rijden niet nodig bent /was????
3 oktober 2008 om 19:07 #17429604Het was de bedrading van koel temp. sensor, olie temp. sensor en oliedruksensor. Ik vind dat toch wel nodig.
(is het nu beter te lezen:angel:angel)4 oktober 2008 om 05:10 #17429605AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door cuupi
Het was de bedrading van koel temp. sensor, olie temp. sensor en oliedruksensor. Ik vind dat toch wel nodig.
(is het nu beter te lezen:angel:angel)uiteraard is dat belangrijk
ik doelde meer op t feit dat je der na de brand nog mee
kon rijden;)komen toch ook niet echt hoge spanningen op je sensoren te staan
ergens sluiting in gezeten cker???
4 oktober 2008 om 16:25 #17429606Ik denk eerder dat er benzine uit een carburateur is gekomen maar heb eigenlijk geen flauw idee.
Ben 3 dagen later voor APK geweest en die konden ook niks vinden. Hoop maar dat het eenmalig was.7 oktober 2008 om 17:58 #17429607oliedruksensor aan de achterkant van het blok zitten?dan lopen de draden te dicht langs het uitlaatspruitstuk,en willen ze bij extreem gebruik nog wel eens in de brand vliegen,je kan de sensor verplaatsen naar de voorkant van het blok.
de A-ascona van Jan v/d Marel had laatst het zelfde probleem,Jan-Timo reed erin die gaf blijkbaar meer gas dan zijn vader;)7 oktober 2008 om 18:26 #17429608Uitlaat is omwikkeld met hitte tape
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.