Bovenste Radiateurslang

Forumindex Forums Modellen Astra Bovenste Radiateurslang

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18477543
    IkSlaag
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 January 2019

      Ik ben op zoek naar een juiste radiateurslang van de thermostaat naar het expansievat

      voor mijn Opel Astra J GTC 2014. Ik kan deze op kenteken en model wel vinden maar deze past niet. De nieuw bestelde heeft een platte kant aan het pijpje en de bevestiging is anders.

      Ik sluit fotos bij van wat er nu zit en een klein beetje lekt.

      1234

       

      #18477555
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        je moet dat kleine ijzeren blokkeer pinnetje eruit halen en dan het laatste deel uit het huisje trekken en dan de pin er weer in en dan de nieuwe slang erin klikken

        #18477594
        IkSlaag
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 January 2019

          Goedemorgen, bedankt voor je bericht. ik heb zoals je aangaf geprobeerd maar dat lukte helaas ook niet. Ik vermoed dat het twee totaal verschillende koppelingen zijn waarvan het bestaande pijpje aanzienlijk dikker (groter in omvang) is dan de door mij nieuw gekochte.

          Peter

           

          #18477596
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            [quote quote=18477594]Goedemorgen, bedankt voor je bericht. ik heb zoals je aangaf geprobeerd maar dat lukte helaas ook niet. Ik vermoed dat het twee totaal verschillende koppelingen zijn waarvan het bestaande pijpje aanzienlijk dikker (groter in omvang) is dan de door mij nieuw gekochte. Peter[/quote]

            dat probleem herken ik vooral met universeel spul

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.