Bougiekabels mv6 vs c20xe dis

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) Bougiekabels mv6 vs c20xe dis

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261151
    Arv
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 October 2006

      Ik heb mijn c20xe omgebouwd van rotor ontsteking naar dis. Omdat het blok in een A Manta hangt past de bobine niet op de originele plek, maar zit hij nu iets verder weg. Hierdoor heb ik langere bougiekabels nodig. Van de 4 orig. kabels krijg ik er 3 passend, maar cilinder 1 zit te ver weg. Nu zag ik dat er langere kabels op een mv6 zitten en de pluggen op de kabels lijken op de foto hetzelfde als van de c20xe dis. Weet iemand hier of mv6 kabels inderdaad passen op een c20xe dis?? Op de sloperijen hier in de buurt staat nergens meer een mv6 helaas.

      #18178683
      bettus accu
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 March 2009

        dat weet ik niet. ik weet wel dat de bougiekabels van een C30SE ook kunnen. die heb ik gepakt. maar ik heb nog de rotorontsteking.

        #18178684
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Ik heb de langste van een mv6 genomen, maar de lengte is dan nog steeds minimaal. Weet niet waar je bobine moet komen, maar veel verder dan onderstaande foto kom je er niet mee.

          #18178685
          Arv
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 October 2006

            Bedankt voor de tips! Hier kan ik wel wat mee. Ik had een set bougiekabels liggen van een rotor onsteking, maar die passen niet op de dis bobine. Wel weet ik dat er ook rotor onstekingen bestaan met een andere plug op de verdeelkap, welke hetzelfde is als de dis bobine.

            Ik heb mijn dis bobine bijna op dezelfde plek zitten als @2000 (bedankt voor de foto!). Dus ik ga voor de mv6 kabel!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.