Boordcomputer Omega ?

Forumindex Forums Modellen Omega Boordcomputer Omega ?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211429
    Shinboi
      Lid sinds:
      6 April 2009

      Hallo mensen,

      Ik heb sinds paar maanden een opel omega(2001). Het is een fantastische auto, maar toch wil ik er iets aan veranderen. Ik heb nu een “half” scherm met radio, temp etc. Maar ik wil graag een kleuren display inbouwen met navigatie enz. İk heb hier op de How-to gezien hoe het moet maar kon nergens op het internet de display vinden. Nu mijn vraag: hoeveel kost zoiets en waar kan ik het vinden. Kan ik ook terecht bij de dealer.

      Alvast bedankt

      #17512600
      Jack-omegax3.0xe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 September 2007

        Waar je het kunt vinden is bij de vod en misschien op ebay. Wat het kost weet ik niet maar ga maar stevig zitten. daar bij heb je iks aan het scherm alleen je heb er ook de radio bij nodig incl de kabelboom(voorzover deze niet is voorbereid)

        Gr Jack

        #17512601
        Vega
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 November 2006

          Een CID (Color Info Display) is te vinden op Ebay, prijzen variëren van 150,00 tot 350,00 euro.
          Tevens heb je een andere radio nodig.

          2011 = Radio, Navigatie
          2013 = Radio, Navigatie, 4 cd wisselaar
          2015 = Radio, Navigatie, 4 cd wisselaar, Telefoon (moet een Telematica unit bij)

          Prijzen variëren van 150,00 tot 350,00 euro
          Telematica unit iets van 100,00 euro

          Tevens moet je er voor zorgen is dat als je andere spullen gaat kopen dat de CID en de Radio code vrij geleverd worden of dat de security code is bij geleverd.

          Als alles is ingebouwd dat moet de VOD de boel nog programmeren met de Tech2

          Peter

          #17512602
          Shinboi
            Lid sinds:
            6 April 2009

            Ik heb een 2015 maar dan zonder navigatie. Moet ik dan een nieuwe kopen of kan ik ze gewoon aan elkaar koppelen. Dit allemaal (monteren, programmeren) kan ik gewoon bij de dealer laten doen toch ?

            #17512603
            Vega
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 November 2006

              origineel gepost door Shinboi
              Ik heb een 2015 maar dan zonder navigatie. Moet ik dan een nieuwe kopen of kan ik ze gewoon aan elkaar koppelen. Dit allemaal (monteren, programmeren) kan ik gewoon bij de dealer laten doen toch ?

              Als je een 2015 hebt dan is dat een navigatie radio.
              Als je nu een MID erin hebt dan moet je die vervangen voor een CID anders heb je geen kaartweergave.

              Mits alles is voorbereid in de auto (kabels enzo) dan kan de vod de boel programmeren.

              Peter

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.