Boordcomputer en dashboard verlichting defect

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Astra Boordcomputer en dashboard verlichting defect

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18385078
    Jurgenvk82
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2020

      Goedemorgen Allemaal,

      Ik heb een Opel Astra J Sports Tourer uit 2011. Onlangs heb ik het huidige CD 500 navigatiesysteem vervangen voor een Android systeem. Na iets langer dan gepland bezig te zijn geweest, een lege accu. Nadat de ANWB erbij was geweest om de accu te controleren en een boost te geven werkt alles weer. Ik heb het nieuwe navigatie systeem nog een keer eruit gehaald om e.e.a. beter weg te werken etc, echter toen ik alles weer op dezelfde manier had aangesloten, merkte ik de volgende punten op:

      – boardcomputer en dashboard verlichting uit

      – 3 foutmeldingen op de computer die amper te lezen zijn, zie foto’s

      Program Cluster!

      Fuel level low

      Service side detection system

      Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt voor jullie reactie(s)

       

      Gr Jurgen

      IMAG1970IMAG1971IMAG1972

       

       

      #18385080
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Wellicht ergens sluiting meegemaakt.

        Ik zou alle zekeringen eens nalopen.

        #18390374
        Jurgenvk82
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2020

          Thanks voor je tip! De zekeringen waren allemaal goed. Na verder onderzoek op internet kwam ik precies dezelfde melding tegen ergens in Roemenie. Daar gaven ze als tip om de accu voor +/- 10min los te koppelen. Zo gezegd zo gedaan en alles werkt weer naar behoren.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.