bochtverlichting adaptief

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum bochtverlichting adaptief

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239412
    wv381
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 February 2011

      Hallo,
      Ik heb in Feb `n Vectra uit 2008 gekocht,die in Mei door `n minder oplettende medeweggebruiker werd platgereden.
      Ik heb inmiddels `n “nieuwe”,bijna dezelfde uitvoering,want de afl werkt/is niet hetzelfde.
      Bij de eerste ging de mistlamp aan,bij die ik nu heb is `n extra lamp ingebouwd,die aangaat bij het sturen.
      Lang verhaal,de vraag is:
      Is het mogelijk dit aan te passen,zodat de mistlamp toch aangaat.

      Gr Willem

      #17897644
      Marcel28
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 April 2007

        dou er een happy light show in… kan je zelf instellen welke lampen waneer aan gaan.

        #17897645
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004
          #17897643
          jsgsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 July 2004

            Dat de mistlamp aangaat bij AFL in een vectra-C is niet standaard.
            Misschien zat er al zo´n happylightshow of een module van bochtenverlichting.nl in.
            Wat ik denk is dat je eerst geen orginele AFL had maar zo´n module en nu één met orginele AFL.
            Dat kun je zien aan de koplampen met blauwe rand rond de dimlichtlens is met AFL zonder die rand heeft ie geen AFL.


            @RonaldH

            Is die module trouwens ook in te bouwen in een vectra-c ?
            Kom er dan geen problemen met de can-bus?

            #17897646
            wv381
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 February 2011

              Hartelijk dank voor de reactie`s,ik ga kijken wat het verschil is tussen `n happy light show en `n setje bochtverlichting.
              In mijn 1e vec had ik toch het idee dat het allemaal standaard was,de xenon lampen stuurden ook mee,en heb voordat ik die gekocht heb nog naar andere vectra`s gekeken waar de verlichting precies zo uitgevoerd was,i.i.g. ben ik op de hoogte.

              Gr Willem

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.