Boardcomputer instellingen veranderen? Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Boardcomputer instellingen veranderen? Astra H

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #18062318
    john.t
      Lid sinds:
      18 July 2012

      @luuk, Ik heb volgens mij REC , zal van de week even een foto plaatsen, aan de hand van foto’s op het internet, zit dat ook achter
      in de koffer ruimte van.mijn assie h.. En om mijn ramen te openen en te sluiten via de ab, moet dat via een op-com of tech2 geprogameerd worden?
      Zo jah… heeft er een op-com in de omgeving Groningen? en heeft zin om dat voor me te doen een keer?
      greetzz jt :ass :agent

      #18062319
      hawk45
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 June 2009

        Volgens het instructie boekje kan dit alleen als je op alle ramen elec. ramen hebt, dus een gtc zal dit sneller hebben dan een 5-drs :thumbup

        #18062320
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          @hawk45: Klopt niet heb het een aantal weken geleden ook ingeleerd bij onze astra H 5d uit 2006 bij mij werken alleen de 2 voorste ramen.


          @john
          .t: REC zit links achter in de kofferruimte achter dat vakje met die 2 draai clipjes je kan hem inleren met de op-com mits je de security code van je auto hebt als je die niet hebt is het onbegonnen werk ik woon helaas iets te ver van groningen :D

          #18062321
          hawk45
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 June 2009

            @Opeltje17 wrote:

            @hawk45: Klopt niet heb het een aantal weken geleden ook ingeleerd bij onze astra H 5d uit 2006 bij mij werken alleen de 2 voorste ramen.


            @john
            .t: REC zit links achter in de kofferruimte achter dat vakje met die 2 draai clipjes je kan hem inleren met de op-com mits je de security code van je auto hebt als je die niet hebt is het onbegonnen werk ik woon helaas iets te ver van groningen :D

            Deze security code kun je die via de dealer opvragen of is dat geen optie??

            Lijkt me wel een gave optie.

            #18062322
            Opeltje17
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              Weet niet of je een carpass heb of een service boekje daar moet het opstaan als je deze niet hebt kan je jou dealer bellen en vragen of ze jou code hebben aan de hand van je kenteken.

              Als ze deze niet hebben kunnen ze deze opvragen bij opel nederland maar reken wel rond de 20-30 euro aan kosten om het op te vragen.

              Ik had de mazzel dat mijn dealer de code had het is trouwens een 4 cijferige code.

              Wel eerst kijken of je een REC heb als je de gene op het linker plaatje hebt zit je goed als je rechts hebt kan het niet:

              http://www.towbarsdirect.co.uk/AstraElectrics.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

              Maar zelfs als je deze heb kan het zijn dat jou REC niet is voorbereid op comfortsluiting en zou je eentje moeten kopen die dat wel is en dat is een hele dure grap.

              #18062323
              hawk45
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 June 2009

                Dit wordt natuurlijk gezien als een stomme vraag, maar heeft er iemand een foto van de module naast het achterlicht met REC dan kan ik dat vergelijken met de mijne.

                :hmmz je kunt niet alles weten ;)

                #18062324
                Opeltje17
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 January 2012

                  Post hierboven lezen de link aanklikken als je de module op het linker plaatje in je auto hebt heb je een REC

                  #18062325
                  john.t
                    Lid sinds:
                    18 July 2012

                    @opeletje: Heb REC en m’n carpass zit ‘geniet’ aan het instructieboekje. nu nog een oo-com of tech2 eraan hangen.
                    kunnen de koplampen, mistlampen ook geschakeld worden met de ab? als de auto ontgrendeld word? of moet ik
                    daar een aparte module voor aanschaffen?
                    Wil graag alle mogelijke extra luxe handelingen kunne doen als dat mogelijk is
                    :D.
                    Toch ook luxe voor een opel allemaal. :agent
                    Al meer dan 10jaar opel king:

                    #18062326
                    Opeltje17
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      18 January 2012

                      Nee dat kan niet dan heb je een aparte module nodig zo’n één:
                      http://www.happylightshow.com/shop/opel-1/astra-h/happylightshow-standard-astra-h.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
                      Deze site even bekijken heeft onder andere coming and leaving home function wat jij boedoelt.

                      #18062327
                      john.t
                        Lid sinds:
                        18 July 2012

                        Heb het gezien opeletje das ook idd wat ik bedoel, zal zelf eens
                        verder kijken waar ik ‘happylightshow astra H ;) ‘ kan halen of bestellen. :thumb

                        #18062328
                        rob4
                          Lid sinds:
                          19 August 2012

                          @john.t , post je het ff als je een alternatief hebt gevonden voor happylightshow?

                          #18062329
                          john.t
                            Lid sinds:
                            18 July 2012

                            @rob, jah zal ff posten als ik iets gevonden heb… kan wel even duren ivm aanschaf van andere dingetjes thuis:schock:
                            tjah ben immers niet meer alleen, dus deze uitgave moet ff geduld hebben :thumb
                            module komt er goe dan ook zeker. en.als je zelf iets bent tegen gekomen, voor een mooi bedrag zie ik je post ook wel :thumb

                            jt

                            #18062330
                            opel-mark
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              6 March 2011

                              happylightshow heeft zelfs een facebook pagina dus dat is niet zo moeilijk.

                              Mark (met happylightshow)
                              http://www.AstraTuningClub.nl

                            13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.