blokade automaat

Forumindex Forums Modellen Omega blokade automaat

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238315
    asjemenou
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 September 2005

      hoi

      ik heb een probleem met de automaat van mijn omega hij heeft af en toe de kuuren dat als ik hem uit zijn P (parkeer stand)
      wil halen wil de vergrendeling als ik op het rempedaal ga staan niet los komen en krijg ik hem niet uit zijn P
      als ik dan ff wacht komt de vergrendeling er uiteindelijk wel af maar dat is pas na een minuut of 3a 4

      heeft er iemand en idee hoe dat kan

      #17885713
      Vega
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 November 2006

        Als je op het rempedaal drukt gaan de remlichten aan?
        Als je op het rempedaal drukt hoor je dan een geklik bij de selectorhendel?

        #17885714
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Meet je remschakelaar eens door,die is dubbel schakelend,remlichten en pook vrijgave

          #17885715
          Vega
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 November 2006

            @RonaldH wrote:

            Meet je remschakelaar eens door,die is dubbel schakelend,remlichten en pook vrijgave

            Klopt niet helemaal.

            Remlicht en selector vrijgave en remlicht + signaal naar de ECU, MID, CID, AUTOMAAT, ABS zitten allemaal aan elkaar.
            De tweede aansluiting is voor de Cruise Control (voor een aantal Omega’s was dit optioneel).

            Heb je standaard geen Cruise Control dan heb je een enkelvoudige schakelaar.

            #17885716
            RonaldH
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Okee! :thumbup

              #17885717
              asjemenou
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 September 2005

                nou ik heb cruise control en als ik op de rem druk gaat de rem lichten
                aan ik heb nergens geen fout meldingen of zo
                maar hij heeft het nu alweer een tijd niet gedaan
                maar ik wilhet gewoon verkomen voor de de volgende keer dat het weer gaat gebeuren

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.