Blinderen omg Rotterdam

Forumindex Forums Modellen Astra Blinderen omg Rotterdam

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236603
    Hier_boe
      Lid sinds:
      9 June 2011

      Vrijdag eindelijk mijn Astra H station opgehaald, na twee weken wachten was het dan zover. In twee weken tijd heb ik al een paar plannetjes gesmeed wat ik zeker wil doen.

      Ik wil de auto geheel laten polijsten, gelukkig heb ik daar iemand voor die dit voor “weinig” kan doen en ik ken zijn werk dus dat komt helemaal in orde.

      En ik wil de alles vanaf de B-stijl laten blinderen. Ik ben er ooit in het verleden zelf is aan begonnen maar dat is echt geen succes. Ik heb het toen laten doen door iemand in Barendrecht maar die is volgens mij mee gestopt, ik kan hem tenminste nergens meer vinden.
      Is er iemand hier die ervaring heeft met bedrijfjes in of om Rotterdam die het tot een mooi resultaat kunnen brengen. Ik heb van 1 bedrijf een offerte binnen gekregen en die rekende €250 voor 2 zij-ruiten, 2 kleine ruitjes en de kofferklep. Is dit een beetje een reeële prijs?

      #17867815
      Riket
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 January 2011

        ik heb het met mijn bedrijfsbus laten doen in sliedrecht bij cd design daar deden ze het echt perfect en ik was ook 250 euro kwijt maar dat waren hele grote ruiten

        #17867816
        NL-Kevin
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 May 2011

          ik was ook 250 kwijt voor me astra g.
          en dat was ook alle ruiten vanaf de B-stijl.
          Dus ik denk dat dat een normale prijs is.

          #17867817
          Stiggie
            Lid sinds:
            30 March 2011

            Kijk even op http://www.budgetblinding.nl Zeer goede zaak met goede service en ze leveren prima werk af.
            De zaak zit in de waalhaven.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.