(blauwe) x30xe injectoren in C25xe

Forumindex Forums Techniek V6. C25XE / X25XE / X30XE / Y26SE enz (blauwe) x30xe injectoren in C25xe

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266011
    Davebatenburg
      Lid sinds:
      16 February 2013

      Hallo,

      weet er iemand het verschil tussen de blauwe x30xe injectoren t.o.v. de originele zwarte injectoren van de c25xe (calibra 1994)
      En wat zou het kunnen doen samen met een 4 bar drukregelaar en 255Lph Walbro pomp?

      Groeten,

      Dave

      #18235275
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Veel te rijk lopen, dus zal er niet beter van gaan lopen.

        #18235276
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Euuhh de X25XE en X30XE injectoren zijn exact dezelfde, zelfde opbrengst zelfde onderdeel nummer, zelfde type, zelfde kleur, zelfde brandstofdruk (3.0bar).

          Deze hebben wij ook al onderling gewisseld op de C25XE of andere V6 motor met C25XE aansturing, motor loopt er mooi op, en met Keurige uitstootwaarden.

          ook hebben we vaker dan eens de injectoren van de Y26SE / Y32SE uitgewisseld samen de 3,8bar drukregelaar die daarbij hoort.
          Ook mijn Vectra met X25XE aansturing op de Lage Compressie 3.0 V6 motor draait hier prima mee op het moment, ik had geen mooie verbrandings en uitstootwaarden maar zelfs PERFECTE verbrandings en uitstootwaarden, zelfs voor het aanpassen van het motormanagement.

          Willem

          #18235277
          sjoerdie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 September 2005

            Zijn niet hetzelfde.

            De injectoren uit Maurice zijn x25xe zijn van die dikke ijzeren (meen met crème)

            En de injectoren die erin komen van x30xe zijn blauwe, en plastic

            #18235278
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Injectoren van de X25XE zijn net zulke Dunne Kunstof Blauwe Injectoren als in de X30XE. (heb ze van bijde gelukkig nooit in handen gehad gelukkig :shock: :shock: :vertag )

              de C25XE heeft inderdaad Grijze of Creme Dikke injectoren met metalen onderhelft.

              Qua opbrengst zal de de X25XE / X30XE injector niet veel verschillen van de C25XE Injectoren.
              De Verbrandingsruimten van bijde motoren zijn gelijk, evenals de Cilinderkoppen.

              Willem

              #18235279
              Davebatenburg
                Lid sinds:
                16 February 2013

                Ik heb nu de zwarte in de c25xe, straks zet ik de blauwe erin. Motor is verder ook wat aangepast dus te rijk geloof ik niet. Miruni chipt hem opmaat dus het gaat puur even om de extra capaciteit die de blauwe hebben, mocht ik het nodig hebben

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.