binnenverlichting wil niet meer uit

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) binnenverlichting wil niet meer uit

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216379
    JMN
      Lid sinds:
      18 January 2010

      Hallo ik ben een redelijk nieuwe zafira bezitter maar heb nu al een probleem.
      Na een stop in het nachtelijke rotterdam wilde ineens de
      binnenverlichting niet meer uit en ik moet zeggen dat is erg
      lastig rijden in een erg donkere en regenachtige onbekende stad. Om de andere morgen niet met een lege accu met een OPEL bij het hotel aangeduwd te moeten worden (slechte reclame) heb ik het lampje maar uit het houdertje gewurmd.
      Kan iemand mij helpen hoe en waar ik moet zoeken om dit euvel op te lossen. B.V.D.

      #17596012
      ZafirA2002
        Lid sinds:
        27 July 2009

        Wat voor Zafira? Ik heb een bouwjaar 2002 type.
        De binnenverlichting gaat aan door de draaiknop voor de koplampen naar je toe te trekken en uit, door het weer terug te duwen.
        Ik hoop dat dit het was…….

        #17596013
        JMN
          Lid sinds:
          18 January 2010

          Nee helaas, de mijne is van 2008 en de verlichting gaat aan d.m.v knopjes boven bij de binnenspiegel 2 leeslampjes en in het midden een lampje dat reageert op de deuren en waarschijnlijk via een timer op de deuren. In ieder geval dank voor de hulp-poging

          #17596014
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            zeker weten die knop niet uitgetrokken?
            Zo heb ik ook een keer lopen zoeken, die auto had ook de knopjes bij de leeslampjes..

            #17596015
            JMN
              Lid sinds:
              18 January 2010

              Ja zeker weten. maar je hebt gelijk het kan een heel klein dingetje zijn wat ik over het hoofd zie.
              Zit zelf te denken aan die timer die het lichtje langszaam dimt
              als je start of als je de auto op slot doet. Weet alleen niet waar die timer zit, zodat ik hem misschien kan doormeten.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.