binnekort wss trotse eigenaar van een astra G cabrio

Forumindex Forums Modellen Astra binnekort wss trotse eigenaar van een astra G cabrio

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 26 tot 40 (van in totaal 40)
  • Auteur
    Berichten
  • #17835808
    miraltje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 June 2004

      [rquote=1893766&tid=144556&author=Calibrainpower]Krijg niet echt de indruk dat dit een frisse auto is. Die kilometerstand is toch wel erg laag en geen NAP vinkje er bij. Bumpers kloppen niet, kleurencombinaties in het interieur kloppen niet. Geen al te beste indruk als je het mij vraagt. Heb hem uiteraard niet in het echt gezien, maar hij zou voor mij afvallen. Voor dat geld vind je wel iets beters denk ik.[/rquote]

      mijn idee die auto komt uit duitsland en die kopen geen uber kale cabrio

      kleur tellerplaten kloppen niet,tevens onbreken de mat zilverenranden om de tellerplaten ,dat is standaard op de coupe en cabrio

      tellerbehuizing kleur klopt ook niet deze hoort donkergrijs te zijn bij een cabrio en niet zwart.

      midden console klopt niet deze is op een stukje aftermarket na gitzwart

      het afleg vakje waar de bediening in zit van het dak is slechts leverbaar in 2 kleuren brons of gunmetal grey afhankelijk van de carroseriekleur en leerpakket.

      een leerpakket is altijd een bertone en heeft gunmetal grey of brons

      al die dingen kunnen achteraf gespoten zijn, maar als je dat in “standaard sedan uitvoering”zwart doet geeft dat wel ongewoon.

      #17835809
      corsageak
        Lid sinds:
        28 October 2009

        ik heb zo is zitten lezen rekenen knippen plakken checken, en noem maar op. en ik meot zeggen 14 van de 10 dingen hebben jullie helemaal gelijk in:D ik ben uiteraard nog we lverder aan het kijken en rond die prijsklasse zijn er verdacht veel mooie astra cabrio`s tekoop :D maar ik ga er pas over 1 a 2 weken voor kijken dus kan nog ff verder zoekken :D thanx voor tot nu toe alle tips enzovoort.thumbup

        #17835810
        Rob-Epe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 August 2005

          Heb even gegoogled voor je… woon hier zelf slecht 5km vanaf. Bedrijf zit midden in een woonwijk, heb er nog nooit van gehoord, maar de naam lijkt veel op een autohandelaar die in Vaassen op het industrieterrein zit/zat.

          Wat betreft het kleurverschil… ik heb zelf de kleur Mirage (zilver met blauwige gloed) op mijn G, gespoten kunst-stof geeft altijd een vertekend beeld met gespoten metaal… denk dat deze cabrio ook zo’n mica-lak heeft.
          Dus dat zou het kleurverschil kunnen verklaren… de voorbumper hoort idd gewoon niet op dit model

          Maar kan wel raden wat er met deze auto is gebeurd… men heeft gewoon een 3-deurs hatchback in dezelfde kleur erbij genomen en alle mooie delen overgezet.

          Zou ‘m dus ook gewoon laten staan als ik jou was.

          #17835811
          corsageak
            Lid sinds:
            28 October 2009

            jups grootgelijk:p dacht ik ook al aan. heb nu ook een mooie gezien in pijnacker, zelfde prijs alleen 105xxxkm maar dan wel met nap. is ook een hele mooie bak, morgen is ff bellen naar dat bedrijf:p

            #17835812
            Astra F Vaassen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 February 2010

              Ja idd laat deze staan en kijk gewoon verder, is genoeg te vinden:P

              #17835813
              Opelcalibra.nl
                Lid sinds:
                23 April 2006
                #17835814
                corsageak
                  Lid sinds:
                  28 October 2009

                  ja indd die heb ik ook gezien ja :D maar ik wil wel minimaal een 1800 16V nu, moet wel wat pit in zitten. en wil bij de 1800 ook nog wat aanpassingen uitvoeren aan het blok.. maar heb er een zien staan in pijnacker. is voor mij dichtbij en ziet er ook zo uit. als op de foto in dit topic alleen dan met standaard opel velgen 16″
                  is ook een 1.8 16V
                  105.xxx km NAP
                  super nette staat en komt uit 2002, dus nog een jaar jonger ook :P

                  #17835815
                  AsconaC20NE
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 December 2004

                    als je aan de 1.8 nu al van plan bent aanpassingen te doen, waarom geen 2.2 ?

                    Ik vond het verschil erg groot. Afgezien van de 20 PK’tjes wat je er bij hebt heeft de 2.2 een mooier koppelverloop en minder rauw en kan stukken beter omgaan met het relatief hoge gewicht van de Astra. Daarnaast zijn 2.2 modellen over het algemeen wat beter uitgerust. Het verbruikverschil is niet zo groot omdat de 2.2 minder hardt hoeft te werken om de gang er in te houden als bv de 1.8 en de 1.6 helemaal.

                    #17835816
                    corsageak
                      Lid sinds:
                      28 October 2009

                      omdat de 2.2 liter motoren een beetje boven mijn prijslimiet zitten, dat is opzich wel jammer, maar ik moet het er maar mee doen. ik rij nu een behoorlijk vlotte corsa met een C14SE blokje, maar wou zoiezo al wat snellers.. een oud collega van me heeft een astra met een 1.6L blok en die schijnt niet zo snel te zijn, dus dat wou ik ook maar niet proberen.. dus heb ik uiteindelijk maar gekozen voor de 1800 16V

                      kan iemand mij trouwens vertellen wat de motorcode zou kunnen zijn? is dat de X18XE 18XE1 18XEV? ik kan het helaas nog nergens vinden?

                      greetz

                      #17835817
                      AsconaC20NE
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 December 2004

                        ja lastig he een budget, ik ken het … ;) niet dat een 1.8 behelpen is hoor. Ik dacht alleen dat het prijsverschil minimaal was tussen 1.8 of 2.2

                        #17835818
                        red-bull
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          hallo,

                          motorcode is z1.8xe voor een 1.8 16v met 125 pk.

                          mvrg Rob

                          #17835819
                          corsageak
                            Lid sinds:
                            28 October 2009

                            hee redbull, thanx ik had het toevallig net gevonden van de auto waar ik voor ga kijken en is indd Z1.8XE. is dit een ecotec? of niet??

                            @asconaC20NE
                            ik had ook een 2.2 cabrio gevonden voor 7000. alleen dat was particulier, en ik wil hem toch echt bij een bedrijf kopen :D
                            want als er iets mis is kan ik altijd ff terug naar de dealer.. t gaan uiteraard natuurlijk niet om een broodje kaas dat je koop:P

                            greetz

                            #17835820
                            Driekus
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              10 October 2010

                              Alle 16 kleppers in de Astra G zijn “Ecotec” (althans, dat staat op de kap)

                              #17835821
                              Calibrainpower
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                30 June 2004

                                Jullie waren het al eens over die 1.6, hij is mij ook tegengevallen. Beter ga je voor de 1.8 of 2.2. Enige voordeel is dat de 1.6 nét een klasse lager in de wegenbelasting zit, maar dat scheelt maar een paar eurootjes natuurlijk.

                                #17835822
                                red-bull
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  hallo,

                                  ik heb zelf een cabrio met 1.8 motor , en heb met een coupe gereden met een 2.2 maar vond het verschil wel meevallen eigenlijk .

                                  het zou mij er niet toe overhalen om een 2.2 te nemen ipv een 1.8 in ieder geval.

                                  mvrg Rob

                                15 berichten aan het bekijken - 26 tot 40 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.