bilstein

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum bilstein

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232513
    williamvectra c1sw
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 November 2010

      hallo

      ik wil/moet nieuwe schokbrekers onder mijn vectrac1 sw hebben.

      nu zie ik heel veel goeie berichten via de zoekopdracht over bilstein b6. wat kosten deze schokbreker en waar kan ik ze bestellen? zijn er ook nog ander alternatieven?

      ik wil een betere wegligging maar wil er ook geen stuiterbak van hebben.

      ik zie op marktplaats namelijk ook schroefsetjes staan van 210 euro van fk maar heb hier niet zo’n goed gevoel bij.

      m.v.g. william

      #17814370
      jraaf
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 January 2008

        Kun je krijgen op ebay.de. B6 kosten tussen de 380 en 420 voor een set voor en achter. Je kunt ook voor de B4 gaan. Heb ik er nu 2 jaar onder zitten en ben zeer tevreden. Heb mijn B4 set toendertijd voor 220 euro inclusief verzendkosten op ebay.de gekocht. B4 zijn zeker stugger dan de originele zonder er een stuiter bak van te maken.

        Safe driving Jurgen

        #17814371
        williamvectra c1sw
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 November 2010

          heeft ook iemand ervaring met de fk schroefsetjes?

          anders toch maar de bilstein schokbrekers maar zoek eigenlijk een adres in nederland.

          m.v.g. william

          #17814372
          lemmuh
            Lid sinds:
            29 July 2005

            Bilstein, Albers Automotive in Rotterdam. Deze staat op marktplaats.
            Daar heb ik een tijd geleden een prijsopgave gevraagd en deze had ik keurig netjes binnen 2 werkdagen op de mail. Echter levering heb ik nog geen ervaring mee.
            Linkje=>
            http://verkopers.marktplaats.nl/11162317

            Jeroen

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.