Bijrijders-raam zakt niet in 1 keer?

Forumindex Forums Modellen Astra Bijrijders-raam zakt niet in 1 keer?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236403
    Joeri208V
      Lid sinds:
      4 July 2004

      Sinds enige tijd heb ik n probleem aan het raam van de bijrijders kant, t betreft een elektrisch raam van Astra g uit ’99.
      Als je kort op het bedieningsknopje drukt doet het raam t wel (op beide knoppen aan bijrijderskant en bestuurderskant), maar als je de knop lang ingedrukt houd dus helemaal in 1 keer laten zakken zakt het raam net zo ver als dat je kort op het knopje drukt? Best lastig met warm weer als t raam helemaal open moet of de weg vragen bv iemand ideeën?

      Groet Joeri

      #17865588
      vluggejaapie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 June 2010

        Is dit probleem bij beide knoppen? Zowel dus de knop in de deur van de bijrijder als jou “afstandbediening”?

        #17865587
        Joeri208V
          Lid sinds:
          4 July 2004

          Ja beide knoppen!

          #17865590
          bjornspiering
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 August 2009

            dat heb ik dus ook dat probleem. ik heb een opel astra G club uit 99

            #17865589
            vluggejaapie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 June 2010

              Ik zeg heel eerlijk ik heb geen idee hoe een elektrisch raammeganisme in elkaar zit, maar het zou stomtoevallig zijn als beide knoppen stuk zijn, ik zou het zoeken in een relais of dergelijks.

              #17865591
              OscaR-16v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 May 2009

                zeker de accu pool los gehad?

                ff de auto op contact zetten. raam helemaal naar beneden laten gaan. knopje los laten en daarna weer 5 sec. naar beneden in drukken. dan raam helemaal omhoog. knopje los, en weer 5 sec. knopje naar boven indrukken.

                dan moet het weer werken :thumbup

                #17865592
                Joeri208V
                  Lid sinds:
                  4 July 2004

                  @OscaR-16v wrote:

                  zeker de accu pool los gehad?

                  ff de auto op contact zetten. raam helemaal naar beneden laten gaan. knopje los laten en daarna weer 5 sec. naar beneden in drukken. dan raam helemaal omhoog. knopje los, en weer 5 sec. knopje naar boven indrukken.

                  dan moet het weer werken :thumbup

                  meen je dat nou kan heel makkelijk zijn dus, zal t eens gaan proberen tijdje terug heb ik wel met de zekeringen lopen klooien toen waren ineens beide stadslichten kapot kwam ik achteraf achter. badankt alvast

                  #17865593
                  Astra_DLS
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 March 2008

                    Dat is het opnieuw inleren van je ramen. De astra heeft een aantal onderdelen die je zelf opnieuw in kan regelen. (Ramen, afstandsbediening na lege batterij, etc).

                    Je moet dus alleen even weten hoe..

                    #17865594
                    Joeri208V
                      Lid sinds:
                      4 July 2004

                      Na net ff gedaan maar nog geen resultaat eigenlijk misschien andere volgorde proberen

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.